Cahetel Angyal, Az Isteni Áldások Angyala

133 0 0
                                    

Cahetel Isten nyolcadik neve. A Bibliai szentírás szerint a Cahetel név: „Gyere, imádkozzunk és hajoljunk le; térdeljünk az Úr, a mi alkotónk előtt. " Neve jelentése "Az Imádott Isten" (Deus Adorandus, latinul). Ő egy a szeráfok közül.

Cahetel tele van hálával. Megvalósítja Isten akaratát. Cahetel a fogamzás és a szülés angyala. Könnyű sikerrel és haladással segíthet bárkinek az élet megváltoztatásában. Ez az angyal nagy kapacitással rendelkezik a munka és az aktív élet számára. Imádkozhatsz érte, ha anyagi vagyonra van szükséged. De segít termékeny területeken, bőséges termésen és élelmezésben is a lelked számára. Cahetel összhangban van a kozmikus törvényekkel, és ezt a harmóniát neked is továbbíthatja. Ő a négy elem védőszentje: tűz, levegő, víz és föld. Ez az angyal tud megszabadítani minket a gonosz szellemektől.

Cahetel, Az isteni áldások angyala válaszol imáinkra, amikor önérdekű ragadozókkal találkozol. Kérj segítséget anyagi kudarc vagy romlás esetén, ha haszontalannak vagy sterilnek érzed magad. Meg tudja gyógyítani a rossz viselkedést, mint például a merevség, zsarnokság, rossz temperamentum, istenkáromlás. Amikor te vagy valaki, akit ismersz, vagyonát csak anyagi célokra és büszkeségre használja, Cahetel vezetni fog téged vagy barátod. Cahetel abban az esetben is segít, ha időjárási katasztrófák történnek, mint például esővihar, áradások, szennyezett vizek, katasztrófát okozó éghajlat és tűz. Ha katasztrófa van a lelkedben és a szívedben, akkor segíthet abban az esetben is, ha összezavarodtak az érzéseid, agresszívnek, korruptnak érzed magad, megszegted a törvényt, vagy megtörsz mások miatt.  

Cahetel Angyal és befolyása rád - Az április 26 és április 30 közötti napok Cahetel Angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért, ha ezekben a napokban születtél, akkor az isteni áldások angyala befolyásolja az életed és személyiséged. Tehát áldott vagy születésed óta. Ezért mindig „szerencsés embernek" tartod magad. Könnyen fenntarthatod az egyensúlyt a szellemi és az anyagi világ között. Annak a ténynek köszönhetően, hogy őrangyalod inspirál téged, hogy minél több tudást gyűjts e két különböző világról. Tehát érted a Kozmikus Törvényeket. És e törvények szerint élsz. 

Angyalod inspirál arra, hogy mindig kövesd a szívedet és az intuíciódat. Az általa kapott inspirációnak köszönhetően mindig lesz energiád a tanuláshoz és az utazáshoz. Arra is ösztönöz, hogy szeresd és törődj a természettel, a növényekkel, a mezőgazdasággal és az állatokkal. Figyelembe véve őket az isteni áldásokkal. A hála olyan érzés, amely soha nem hagyja el a szívedet. Ennek eredményeként mindig hálás leszel Isten áldásaiért, amelyek körülötted vannak. 

Összegezve, Cahetel őrangyal megtaníthat téged a szeretetre és hálásságra azokért a dolgokért, amelyekkel Isten áldott meg téged. Még akkor is, ha nem ennek a csodálatos angyalnak a hatása alatt születtél. Csak annyit kell tenned, hogy imádkozol az ő útmutatásáért. Hadd töltsön meg anyagi és szellemi bőséggel. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang