Menadel, A Munka Angyala

115 0 0
                                    

Menadel Isten 36. neve. A Bibliai szentírás a Menadel névről: „Uram, imádtam a te házad lakhelyét és azt a helyet, ahol a te dicsőséged lakik". Nevének jelentése "A Tiszteletreméltó Isten" (latinul Deus Honorabilis). Ezenkívül ő az egyik Erény.

Menadel angyal a munka isteni angyala. Ezért segít megtalálni azt a munkát, amelyre valóban szükséged van. Isteni tulajdonságokat hoz, mint például a segítőkészség, az altruizmus, a hivatás és az együttműködés. Az isteni gyár vezetőjének tartják. Menadel segít nekünk alkalmazkodni bizonyos helyzetekhez vagy munkahelyekhez. Megkönnyíti a belső munkánkat, mint például a spirituális gyakorlatokat. Az ő útmutatásával szabadságot fogsz találni munkádban.

Ez a gyönyörű angyal segít megérteni a munka jelentését és fontosságát. Engedélyezi az akaraterőt. Tehát új munkát kezdhetünk. Menadel feltárja neked valódi potenciálod. Elkötelezettséggel tölt be téged. Tehát nagy koncentrációval és odaadással dolgozhatsz.

Menadel Angyal és befolyása rád -  A szeptember 18 és szeptember 23 közötti napok Menadel őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az életed a munka angyala befolyásolja. Tehát nagy mennyiségű akaraterőd van. Ezenkívül bölcs és magabiztos vagy. Tényleg odateszed magad a munkádért. Ezért valódi perfekcionista vagy. Nagyszerű üzleti képességekkel rendelkezel. Tisztelni fognak készségeid miatt. Nagyon optimista is vagy. És megmutatod a függetlenség nagyszerű érzését. 

Az igazság és az őszinteség nagyon fontos számodra. Hiszel Istenben. De nem bízol a vallásodban. Az Istenbe vetett hited erős. Nagyon makacs vagy. Ezért nehezen kérsz segítséget. Még akkor is, ha őrangyalod kellene segítségül hívni.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora