Dumah Angyal

73 0 0
                                    

Dumah a Duma és Douma néven is ismert. A neve "csendet" jelent az arameus nyelven. Nevének jelentése ábrázolja kötelességét. Ezért Dumah a csend angyala. De a halál nyugalmának angyala is. De sokkal több kötelessége és titulusa van. Az egyik ilyen A Pokol Hercege.

Dumah néhány titulusa - Egyiptom gondviselő angyala, A védelem angyala, A Pokol Hercege, A halál nyugalmának angyala és A csend angyala.

Ezenkívül csak a zsidó és a babiloni kultúrában jelenik meg. Noha a pokol hercegének hívják, ez az angyal nem egy elesett angyal. Ő továbbra is teljesíti a kötelességét, melyet Istentől kapott. Ami az, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a bűnösök megkapták méltó büntetésüket.

Mivel ő a halál nyugalmának angyala, gyakran megemlítik őt úgy, mint a Halál Angyalainak egyike. De csak akkor lép kapcsolatba a halállal, amikor pokolba kerülnek. 

Ez a hatalmas angyal védelmet hoz az életedbe, és megtanítja azt, hogy milyen fontos is a csend. Jó társ a meditáció közben.

Duma az ősi szövegekben - A Zohar megemlíti az angyal nevét, és még a feladatait is leírja. Ezért ő alatta "tízezrek pusztító angyalai" vannak. És a Zohar ősi szövegei is megemlítik őt: „Démonok főnöke a Gehinnomban (Pokol)". Mivel parancsnoksága alatt 12 000 kísérő van, akiknek meg kell büntetniük a bűnösök lelkét. 

Dumah még a babiloni legendában megjelenik, ahol a tizennegyedik kapu mennyei őre.

Van egy érdekes mese Dumahról a Talmudban. A történet azt mondja el, hogy Sabbath-kor (szombaton) még a bűnösök is pihenőnapot kapnak. Ezért elengedik őket, hogy a földön kóboroljanak. De amikor eljön az este, Dumah mindegyiket visszaviszi a pokolba. Emellett minden este, a meghalást követő első évben a halottak (nem csak a bűnösök) lelkét felengedi a földre. 


                                               

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang