Leuviah, A Kiterjedt Intelligencia Angyala

89 0 0
                                    

Leuviah Isten 19. neve. A Bibliai szentírás a Leuviah névről: „Türelmesen vártam az Urat; és meghallott engem, hallotta a sírásom." Neve jelentése "A Hallgató Isten". Ezenkívül ő is a Trónok egyike.

Leuviah angyal a haszonélvezet, a bőség és az átfogó intelligencia angyala. Ő védi az emlékezetünket és a történelmünket. Leuviah rendelkezik azokkal az emlékekkel, amelyek az előző életeink során halmozódtak fel. Ő védi a kozmikus memóriát. Amit a The Akashic Records néven ismertünk. Ő védi az egyetemes könyvtárat is. Amit mi a Daath Archives néven ismerünk. Ezért sok egyetemes és kozmikus tudással rendelkezik. Leuviah angyal lehetővé teszi számunkra, hogy egyre könnyebben tanulhassunk és memorizáljunk. Segít felismerni az érzéseink mögött álló okokat. De türelemmel is betölt bennünket. És más tulajdonságokat is hoz, mint például a szerénység és az elfogadás. Ez a gyönyörű angyal annyi tudással rendelkezik a múltról, a jelenről és a jövőről. Ima segítségével kérhetsz  útmutatást. Felfedheti neked a kozmikus törvényeket és más szent ismereteket.

Leuviah Angyal és befolyása rád - A június 22 és június 26 közötti napok a Leuviah angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor a karaktered a haszonélvezet angyala befolyásolja. Tehát egyszerű és szerény ember vagy, ki kedvességével és örömével bárkit felvidíthat. Ezenkívül nagyszerű elméd is van. Ezért tele vagy információkkal. Gyorsan tanulsz. És a felhalmozott tudás elősegíti a lelki és szellemi fejlődésed. Nagyon kíváncsi ember vagy a tudás iránti szomjúságod miatt. De őrangyala mindig véd téged. Ezért senki sem bánt téged következmények nélkül. A megvilágosodottak megfigyelik az őrangyalod védelmét. Mert úgy néz ki, mint egy hatalmas fényfal. 

Te egy igazi harcos vagy. Ezért soha nem hagyod abba az álmaidért és az eszményeidért való harcát. Szereted kontrollálni az életed. Tehát soha nem engeded, hogy mások befolyásoljanak téged. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora