Nemamiah Isten 57. neve. A Bibliai szentírás a Nemamiah névről: ,,Ti, kik félitek az Urat, bízzatok az Úrban. Ő a segítségünk és a pajzsunk". Namamiah nevének jelentése "A Kedves Isten" (latinul Deus Amabilis). Ezenkívül a Beni Elohimok (zsidó tan), és az Arkangyalok (kereszténység) egyike is.
Nemamiah angyal a megismerés és a ragaszkodás isteni angyala. Arra tanítja az embert, hogy a megfigyelés segítségével megértse a körülötte lévő dolgokat, és felfedi, hogy minden problémájának van gyökere. Ő a szellemi emberek és zsenik védelmezője. Nemamiah olyan isteni erőket hoz, mint az intuíció, az előérzet, és az előrelátás. Szabadságérzettel tölti ki az embert.
Megértést hoz az ember különböző terveiről a létezése során, például az érzelmi, szellemi, fizikai és mentális szintek megértését. Vezetésével könnyen leválhat az anyagi világtól és annak látnivalóitól az ember. Küldetést, odaadást és motivációt hoz az ember életébe. Új ötleteket és reményt is hoz. Nemamiah cselekvésérzetet hoz, ha hiány van az életerőben. Nemességet és nagyszerűséget is hoz.
Nemamiah Angyal, és az emberre való befolyása - A január 1 és január 5 közötti napok Nemamiah őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha az ember ezekben a napokban született, akkor a nemragaszkodás angyala van befolyással rá. Tehát tökéletes vezető. Minden képessége megvan az embernek, hogy hatalmas vezetővé váljon, és nagyon bátor is. Szeret és tisztel mindent az ember, ami körülötte van, mert minden Isten Teremtménye. Az ember nagyon türelmes és bátor, és ez a két tulajdonság segít megbirkózni bármilyen nehéz helyzettel. Nemamiah megvédi az embert a bosszútól és árulástól.
Az ember egy isteni harcos a gonosz erők ellen. És hatalmas intelligenciájának hála képes is szembeszállni vele. Isteni célja van az embernek ebben a földi életben. Egy jobb világ megteremtésében. Az ember intuíciója nagyon erős. Nemamiah Őrangyal jelenlétét könnyen felismerheti az ember maga körül. Ezen kívül nagyon gyakran tapasztal az ember felfedező álmokat. Közgazdász és vezető képességei segítenek bármilyen válság kezelésében. És mások elkezdik követni a példáját. De az ember nagyon barátságos is, vidám, tele életerővel és akarattal. Szereti a családját. És az ember számára a legfontosabb dolgok a gyermekei.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!