Ieiazel, A Vigasz Angyala

78 0 0
                                    

Ieiazel Isten 40. neve.  A Bibliai szentírás a Ieiazel névről: „Uram, miért bocsátod el az imáimat: miért fordítod el az arcodat tőlem". Ieiazel nevének jelentése "Az Isten, Aki Minden Élő Dolgot Felvidít" (latinul Deus Vium Laetific ans). A Szeráfok egyike (zsidó tan), és az Erények egyike (kereszténység) is.

Ieiazel angyal a vigasz isteni angyala. Hálát és elismerést hoz az életedben. Ezenkívül vigasztalást is hoz. És a megújulás folyamatának tiszteletét.  Ieiazel segíthet a függőségek és rögeszmés viselkedés elleni gyógyulásban. És a függőség lehet anyagi, érzelmi, mentális és akár szellemi is. Ieiazel ugyanakkor megakadályozza az érzelmi kitöréseket. És segít befejezni az életed nehéz időszakait. Ezért könnyebb periódusokat hoz, amik tele vannak szeretettel és hálával. Felvidulást is hoz. És visszaállítja a békét és a harmóniát. Védi az alkotókat és az újítókat. Ugyanakkor az írás, az olvasás, a könyvtárak, a zene, a festés és a művészet védőszentje is. Ieiazel azt tanítja, hogyan kell uralni a szenvedélyed. Ezért megtanulod hogyan kell kezelni viselkedésed és érzelmeid nehéz helyzetekben. 

Ieiazel Angyal és befolyása rád - Az október 9 és október 13 közötti napok Ieiazel őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az isteni védelmeződ a vigasz angyala. Szóval, szeretsz tanulni. És az olvasás a szenvedélyed. Mindig tanulsz új dolgokat. Óriási kíváncsiságodnak köszönhetően a földi élet minden aspektusáról tudást gyűjtesz. Ez a hatalmas mennyiségű tudás önbizalommal jár. De szeretsz másokat is segíteni. És nehezen mondasz nemet másoknak. 

De a szerelem az életed legfontosabb szempontja. Ezért, amikor először találkozol lelki társaddal, felismered őt. És habozás nélkül feleségül veszed/férjhez mész. És csak a tiszta szeretet miatt. De ez a szeretet nem az anyagi dolgokra vonatkozik. Ezért a pénz nem fontos számodra, és  inkább ragaszkodsz a nem anyagi dolgokhoz. Tehát a szellemi képességeid, mint például az intuíció, erősebbek. Gyakran a tiszta logika helyett inkább az intuícióra hallgatsz. A Földön vagy, hogy másoknak segíts. Ez az életed célja. Továbbadod gazdag tudásod másoknak. És mélyen tisztelnek téged ez miatt.  

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang