Adnachiel őrangyal - más néven Advachiel, Aduachiel és Adernahael. Ő a november hónap uralkodója. Adnachiel őrangyal szintén a Nyilas állatövjel uralkodója. Gyakran az angyalok rendjének uralkodójának nevezik.
Adnachiel őrangyal az igazság angyala. Ő hozza meg a végső igazságot. Ezért imádkozz az ő útmutatásáért, amikor úgy érzed, hogy hazudnak neked. Felfedi neked a valódi barátokat, és azokat, akik elárulnak téged. Adnachiel emellett felfedi az életed valódi célját.
Adnachiel őrangyal a bölcsesség és hatalom angyala. Ezért hatalmat és bölcsességet ad neked, hogy megfelelően felhasználhasd azt. A szent tudás révén spirituális bölcsességet is hoz. Megtölt téged a tudás szomjával. Adnachiel inspirál arra, hogy oszd meg bölcsességed. Mert bölcsességed sok embert inspirálhat. De ez a hipnotikus angyal hatalmat ad azok számára is, akik képesek megbirkózni vele.
Adnachiel a függetlenség angyala. Inspirál arra, hogy szabad legyél. Az individualizmussal és a szabad szellemmel tölt be téged. Ezenkívül ösztönöz arra, hogy legyél becsületes és őszinte, nemcsak önmagaddal, hanem másokkal is. És a környékedben lévő emberek tisztelni fogják becsületességed. Ez a gyönyörű angyal inspirál arra, hogy saját kezedbe vedd az életed. Arra ösztönöz téged, hogy válj a saját életed vezetőjévé.
Adnachiel őrangyal védi a novemberben születetteket. És megvédi azokat is, akik a Nyilas állatövjel alatt születtek. Ezért ha szerencsésnek érzed magad hogy ő az őrangyalod, akkor nagyon őszinte és szabad lelkű embernek kell lenned.
Adnachiel színe kék alapon fehér. Használd ezeket a színeket az oltárán. Használj ilyen színű gyertyákat is, hogy a szoba rezonanciáját Adnachiel frekvenciájához igazítsd. A meditációd során hogy kapcsolatba kerülj vele képzeld el, hogy kék és színezett fényben fürdesz.
STAI LEGGENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormaleEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!