Araqiel Őrangyal

128 0 0
                                    

Araqiel őrangyala - más néven a föld egyik angyala. Neve jelentése "Isten Földje". Megtalálható még mint Araquiel, Araciel, Arakiel, Arqael, Arkiel vagy Arkas. Araqiel őrangyalt általában az egyik bukott angyalnak nevezik. De szent szögként is megjelenik. Az információ forrásától függően.

Araqiel őrangyal, Arakiel néven, az egyik angyal, aki uralkodik a föld felett. Ezért minden teremtményt figyel a földön. Arakiel a védőszentje a bolygó földjeinek, vizeinek és levegőjének. Ez a gyönyörű angyal nagyon hasznos a környezetvédelemben és a ritka fajok védelmében, mivel a föld minden lakosa Isten szent teremtménye, amelyet meg kell védeni. De ő csak egy a Föld hét Szent Angyala közül. A többi hat Azriel, Admael, Arciciah, Ariel, Harabael és Yabbashael.

Araqielt szintén megemlítik azon öt angyal közül, akiket Isten jelölt ki, hogy irányítsák a lelkeket az ítélet felé. Ezért Araqiel őrangyal - Ramiel, Aziel, Samiel és Uriel mellett - vezet minden halott lelket Istenhez és személyes ítéletükhöz. 

Araqiel őrangyal az ősi szövegekben - Első Énok az első olyan forrás, amely Araqielt bukott angyalnak írja le. A próféta megemlíti őt a 20 „figyelő" közül, akik a 200 bukott angyalt vezették. Miután a földre esett, megtanította az embereket geománciára, avagy a „föld jelei" -re. 

A Sibylline Oracles azonban szent angyalként ábrázolja őt. Ezek a szövegek Araqielt az öt angyal egyikeként írja le, akik a lelkeket ítéletre vezetik. 

Figyelőnek lenni azt jelenti, hogy nagyon erős és uralkodik más démonok felett. Ez pedig nagyon hatalmas angyallá teszi. De mivel egy szent angyal, aki uralkodik a föld felett, nagyszerű őrangyallá teszi őt bárki számára. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora