Jeremiel arkangyal a látomások, a pszichés álmok és az élet áttekintésének védőszentje. A Jeremiel név jelentése: „Isten irgalma" vagy „Kinek az Isten feláll". Ő a prófétai látomások arkangyala. Segít azoknak a lelkeknek, akik nemrégiben elhunytak és áttértek a túlvilágra, hogy áttekintsék életüket. Jeremiel arkangyal mindannyiunknak, akik még életben vannak, segít az életünk áttekintésében és a hasznos változtatásokban. Remiel, Jerimiel, Eremiel, Hierimiel és más neveken is megtalálható.
Jeremiel arkangyal a szent szövegekben - A zsidó és a keresztény kétes értékű szövegek úgy írják le őt, mint azt az arkangyalt, aki az igazi látomásokat kezeli. Jeremiel az az angyal, aki segít Baruch-nak a sötét és fényes vízről készült látomását értelmezni. Az arkangyal elmagyarázza Baruch-nak, hogy a sötét víz az emberi bűn és rossz világhatása. A ragyogó víz Isten kegyelmét és segítségét képviseli. Ezt követően Jeremiel arkangyal Baruch-nak egy újabb elképzelést ad arról, hogy a Messiás hogyan fejezi be a bűnt és állítja helyre Isten szándékait. Az arkangyalt Baruch vezetőjének is nevezik a Mennyország különböző szintjein tett látogatásai során.
A kétes értékű szövegekben Jeremiel az az angyal, akit Isten küldött, hogy válaszoljon Ezra kérdéseire. A próféta kérdése az volt, hogy meddig fogunk még bűnben és fájdalomban élni, amíg el nem jön a világ vége.
Jeremiel arkangyalt néha a halál angyalainak egyikének is nevezik. Segít Azrael arkangyalnak és Michael-nek az emberek lelkének kíséretében a Földtől a Mennyországig. Amikor megérkeznek, Jeremiel segít a lelkeknek, hogy áttekintsék életüket és tanuljanak a hibáikból. Az alvilág lelkeit is figyeli.
Vannak olyan új korszakbeli hívők, akik Jeremiel-t az öröm angyalának tekintik. Az arkangyal női formában jelenik meg a lányok és a nők számára, hogy áldást és örömet nyújtson nekik.
Jeremiel arkangyal a hét arkangyal egyike, és Énok Könyvében gyakran Ramiel-nek hívják. Ezekben a szövegekben Jeremiel a remény angyala. Ő inspirálja az isteni látomásokat és segíti a lelkeket, hogy biztonságosan megérkezzenek a Mennybe.
Jeremiel erős tanár és mentor. Ő arra irányít minket, hogy a szeretet segítségével láthassunk valódi énünket. Azt tanítja, hogy szeretettel nézzünk másokra.
Nem csak egy, hanem két szent ókori szövegben is, az I. Énok-ban és II. Esdras-ban is Jeremiel-t ugyanúgy írják le. Itt Ramiel őrangyallal és Uriel arkangyallal egyenértékű. Eközben a II. Esdras 4:36-ban arkangyalként jelenik meg. De a szent és apokrif szövegek többsége Jeremiel-t a 7 fő arkangyal egyikének írja le. Még az arkangyalok legkorábbi listáiban is részt vesz.
Ezra úgy írja le Jeremiel-t, mint Hadész lelkeinek a gondnokát. Azt is megjósolja, hogy mikor érkezik el az új kor. Ezra még egy sorrendet is leír az angyallal. A próféta azt kérdezi Ezrá-tól, hogy az életkora során eljön-e az új kor. Jeremiel egyszerűen válaszol: ,,A jelekre vonatkozóan, amelyekkel kapcsolatban kérdezel, részben elmondhatom neked; De nem azért küldtek, hogy elmondjam az életed aggodalmait, mert én nem tudom őket. " (4:52)
Jeremiel a modern művészetben és irodalomban - Jermiel megjelenik az Angyalok Maszkja című egyjátékos operában. 1966-ban készült a New York-i Szent György templomban. Jeremiel a Fejedelemség szerepet kapta meg.
Jeremiel nevei és jelentéseik - Eremiel angyal - ez a név megjelenik Zephania Apokalipszisében. Ő az az angyal, aki az Abbys-ból érkező lelkek gondozásáért felelős. Ezért gondoskodik minden olyan lélekről, amely a nagy áradás után bejutott a mélységbe. Jeremiel-hez hasonlóan Eremiel is társult Remiel-hez. Ám Elias Apokalipszisében Uriel reinkarnációjaként jelenik meg.
Remiel angyal - gyakran Jeremiel-hez hasonlítják. Leginkább „A Feltámadásra Váró Lelkek Ura" néven ismert. Remiel a mennydörgés védőszentje. Csakúgy, mint Ramiel arkangyal és Uriel arkangyal. Az ősi szövegekben szent angyalként és bukottként is megjelenik. Baruch Apokalipszisében is megjelenik. Amely úgy írja le őt, mint Sennacherib elpusztítója.
KAMU SEDANG MEMBACA
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!