Seraphiel, A Szerelem, Fény És Tűz Angyala

177 4 0
                                    

Seraphiel a Szerafim vagy a Szeráf rend fő angyala. De ezt a titulust gyakran más angyaloknak is megkapják, mint például Jehoel. Seraphiel a Merkabah egyik legmagasabb és legfontosabb angyala. Még a 8 ítéleti trón angyalának egyike is.

Seraphiel nemcsak a Kabbalista tanban, hanem az okkult tanban is jelen van. Ő a Merkúr egyik uralkodó angyala. De ő a 7 Északi Angyal egyike is. A másik 6 Északi Angyal: Rhaumel, Hyniel, Rayel, Fraciel és Mathiel. Seraphiel a szerda egyik angyala Miel mellett. És a szerda fő angyala pedig Raphael. 

Seraphiel vagy Kemuel? - Ezt a hatalmas angyalt gyakran társítják Kemuel-hez (Chamuel), ki szintén úgy ismert, mint a Szerafim rend főnöke. A Mennyek kapujának őrangyala is. Kemuel az egyik olyan angyal, aki kapcsolatba lépett Mózessel akkor, mikor a Mennyek kapujának őre beengedte Mózest a Mennybe és az angyal figyelmeztette a prófétát. De aztán Mózes elmondja a Mennyei Őrnek, hogy azért van itt, hogy megkapja a Tórát. A prófétának a vallomása után a kapuk azonnal kinyílnak. Kemuel látja, hogy Isten akarata volt az, hogy Mózes bemenjen a Mennyországba, tehát az angyal engedi átmenni őt a kapukon. 

Hogyan is néz ki Seraphiel? - Az angyal nem csak a 3 Énok-ban jelenik meg, de maga a próféta is leírja őt. Énok szerint az angyal hatalmas és ragyogó. És olyan magas, mint a 7 Menny. Ezenkívül Seraphielnek olyan az arca, mint egy angyalnak, de a teste olyan, mint egy sas teste. És olyan gyönyörű, mint a villámlás vagy mint a hajnalcsillag fénye. 

Ezenkívül az angyal testét olyan gyönyörű szemek borítják, melyek úgy csillognak, mint a csillagok. A fején pedig egy nagy zafír követ visel. A koronáján lévő kő olyan nagy, mint az egész világ. És a koronája pedig "az 502 éves utazás magassága". 

Seraphiel a Szeráfok főnöke. Gondoskodik az angyalokról és énekeket tanít nekik, hogy dicsőítsék Istent. 


Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now