Sitael Isten harmadik neve. A Bibliai szentírás a Sitael névről: „Az Úrról mondom: Ő a menedékem és erődöm: Istenem, benne bízok én." Neve jelentése "A Remény Istene" (latinul Deus Spes). Ő egy Szeráf Angyal.
Sitael Angyal egy mesterépítő. Nem csak kívülről, hanem belülről is. Ő egy Tervező, egy kiváló stratégia. Ezenkívül gyakorlati elméje is van. Sitael őszinte és egyenes vezető és adminisztrátor. Tehát segít nekünk a nehézségek és hátrányok leküzdésében. Sitael a kiterjesztés hatalmát adja nekünk. És mindent gyümölcsözővé és növekvővé tesz. Segít bennünket abban, hogy tisztában legyünk hibáinkkal és tévedéseinkkel. Ezenkívül ő az az angyal, aki segít nekünk karmikus adósságaink felszámolásában.
Sitael angyal nemességet, nagyszerűséget, ragaszkodást és nagylelkűséget közvetít. Hű a szavakhoz. Nagyszerű béketeremtő. Ha fontos felelősséged van, kérdezheted Sitael útmutatását. Szeráf Sitael építész és mérnök Isten szolgálatában. Ennek a csodálatos angyalnak hatalmas ereje van. Tehát lelkesedést és tárgyalási képességeket adhat neked. De jól ismert társadalmi és politikai készségeiről is.
Sitael angyal segíthet a kedvezőtlen időszakokban, a megsemmisülésben vagy az összeomlásban. Meg tud védeni a kapzsiságtól, a felesleges és az átkozott stratégiáktól. Ez az angyal a legjobb útmutató, amikor hibát tapasztalsz egy helyzet előkészítése, tervezése vagy értékelése során. Kérd Sitael segítségét, amikor agressziót, dicsekedést, hálátlanságot, képmutatást, hangsúlyt és hitelesség hiányt üdvözölsz. Ezenkívül ő a legjobb útmutató az olyan személyek számára, akik nem tartják be a szavukat vagy az ígéretüket. Útmutatása eredményeként Sitael Angyal segít, hogy értékeld szavait.
Sitael Angyal és befolyása rád - A március 31 és április 4 közötti időszak Sitael angyal befolyásos időszakát képviseli. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az őröd a világegyetem felépítésének angyala. A szerencsésséged Isten ajándéka, a születésed óta. Szerencséd eredményeként életed minden percében sikerrel nézel szembe. De észre kell vennünk, hogy ezt a sikert egyedül érted el. Mások segítségét kérni olyan cselekvés, amelyet megpróbálsz elkerülni. Ezért továbbadod másoknak azt az érzést, hogy magányos farkas vagy. De ez nem azt jelenti, hogy utálod az életed. Szereted. És hiszel a sorsodban.
Nagyon könnyen megbocsájtasz másoknak. Mert ezzel elkerülöd azt, hogy ragaszkodj másokhoz. Nagyon barátságos és támogató vagy. Közvetlenséged, és az őszinte véleményed elmondása tűnik az egyetlen módnak arra, hogy megértesd magad. Az álmodás nagyon fontos a számodra. Segít felfedezni a múlt életeid emlékeit.
Sitael angyal megértést hoz az életedbe. Lehetővé teszi a karmád, a múlt életeid és a sorsod ismeretét. Imádkozz az útmutatásáért, ha olyan vállalkozásod van, aminek szüksége van a sikerre.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!