Az Apokalipszis 7 Pecsétje

174 1 0
                                    

Az Apokalipszis Jelei - Az ítélet napja, a világvége, az Apokalipszis, bárhogy is hívjuk, ugyanazt jelenti. Jelképezi a végünket, mindennek a végét, ami körülöttünk van. Ez a dolog mindig is foglalkoztatta az emberi agyat. Minden kereszténynek ismernie kell a végidők jeleit. Mert a keresztények és a Jézus Krisztusban hívők fognak a legtöbbet szenvedni.

Az apokalipszis számos film, könyv és művészeti alkotás kedvelt témája. Mert tele van rejtélyekkel, bizonytalansággal és horrorral. Az apokalipszis vagy a világvége egyszerre lenyűgöz és megrémít. Számos filozófust inspirál. Emellett az apokalipszist még a Biblia is leírja. A Jelenések könyve leírja, hogyan lesz vége a világnak. És megemlíti az apokalipszis 7 fontos jelét. Ami 7 pecsétet jelent. Minden pecsét közelebb visz minket önmagunk végéhez, a világ végéhez. Lássuk, melyik az a 7 pecsét.


AZ ELSŐ PECSÉT: Az első pecsét a Jelenések könyvében található (Jelenések 6:1-2), ami így hangzik1. És láttam, amikor a Bárány felnyitotta az egyik pecsétet, és hallottam, mintha mennydörgés zúgna, hogy a négy szörny közül az egyik ezt mondja: Jöjjetek és lássátok!

2. És láttam, és íme, egy fehér ló, és a rajta ülőnek íja volt, és korona adatott neki, és elindult győzedelmeskedve és hódítva.

Ha figyelmesen olvassuk, láthatjuk, hogy az első pecsét a négy fenevad közül az első, amelyet az Apokalipszis Négy Lovasának is neveznek

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ha figyelmesen olvassuk, láthatjuk, hogy az első pecsét a négy fenevad közül az első, amelyet az Apokalipszis Négy Lovasának is neveznek. Az első pecsét, az Első Lovas egy fehér lovon. Kezében íj van, és korona a fején.

De sok más értelmezése is van ennek a bibliai szakasznak. Ezért az első lovast egyesek azonosították. Johan Jakob Wettstein például azt állítja, hogy az első lovas Artabanus, a parthusok ősi királya. Az Apokalipszis egyik lovasának címét az általa a zsidókra Babilonból elkövetett kegyetlenkedések és mészárlások miatt érdemli ki. Az első lovasok legáltalánosabb azonossága azonban az egész Római Birodalom, mint egység. Amelynek császára, Néró maga az Antikrisztus.

De számos történész úgy véli, hogy az első pecsétet Jézus Krisztus (a Bárány) nyitotta fel, amikor meghalt és feltámadt.


A MÁSODIK PECSÉT: A második pecsétet vagy jelet a Jelenések 6:3-4 írja le. És azt mondja 3. És mikor felnyitotta a második pecsétet, hallottam, hogy a második fenevad ezt mondja: Jöjjetek és lássátok!

4. És kijött egy másik ló, [amely] vörös volt; és [hatalom] adatott annak, aki rajta ült, hogy elvegye a békét a földről, és megöljék egymást; és adatott neki egy nagy kard.

 És kijött egy másik ló, [amely] vörös volt; és [hatalom] adatott annak, aki rajta ült, hogy elvegye a békét a földről, és megöljék egymást; és adatott neki egy nagy kard

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora