Hanael Őrangyal

356 4 0
                                    

Hanael őrangyala - más néven a levegő angyala. Neve jelentése "Isten Kegyelme" vagy "Isten Öröme". De van más neve is, mint az Anael. A Vénusz bolygó felett uralkodik. Hanael egy uralkodó, és megvédi azokat, akik a Bak állatöv jel alatt születtek. 

Hanael őrangyal a levegő isteni angyala. Ezért létrehozza és irányítja a szelet. Ő az az angyal, aki levegőt lehel az emberi testbe. Hanael életerőt, életszomjat, energiát és optimizmust lehel az ember testében testében. Az ember akkor imádkozzon hozzá, amikor cselekedetek és bátorság hiánya van. Önbizalommal és örömmel tölti be az embert. 

Hanael az intellektuális tevékenység angyala is. Ezért jó szövetséges a tanulásban, a felfedezésben, és a szent tudásban is. Hanael szellemi és anyagi jólétet hoz. A lelki jólét a szellemi munka gyakorlásával érhető el. 

Hanael a teremtés hét isteni angyalának egyike. Ő a második Menny uralkodója. Az egyik fő feladata az imák felemelése az első Mennyből. Hanael egy Szent Harcos. Arra ösztönzi az embert, hogy elsajátítsa az akaratát. Alázattal, erővel, bátorsággal és integritással tölt be. Hanael a cél érzékét hozza el az ember életébe. 

Hanael az öröm (akárcsak Haniel arkangyal és Ramiel angyal) és az élvezet angyala. Szépséget hoz az ember életébe, és ő is a természet védőszentje. Harmóniát és békét hoz. Hanael spirituális tapasztalatokat is hoz, és érdekes kapcsolatban áll az ember karmájával, ezért feltárja nekünk karmáját, és a legjobb módszereket annak törlésére. Hanael őrangyal főszínei a lila és a smaragdzöld. Általában emberi alakban ábrázolják, smaragdzöld köpenyekkel és nagy örömteli mosollyal az arcán. Emellett néha úgy is ábrázolják, mint aki egy rózsát vagy egy thyrsus-t tart. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora