Rochel, A Kárpótlás Angyala

96 1 0
                                    

Rochel Isten 69. neve. A Bibliai szentírás a Rochel névről: „Az Úr az örökségem és a kupám része: fenntartja a sorsomat". Rochel nevének jelentése "Isten Mindent Lát" (latinul Deus Omnia Videns). Ezenkívül a Kerubok (zsidó tan), és az Angyalok (kereszténység) egyike is.

Rochel angyal a visszatérítés isteni angyala. Ezért minden embernek megadja, amit megérdemel. Ezenkívül helyreállítja az elveszített érzelmeket, gondolatokat és ötleteket. Rochel akkor is hasznos, ha elveszítettél bizonyos tárgyakat, vagy ha lopott tárgyakat akarsz megtalálni. 

Rochel kapcsolatban áll az örökléssel. Ezért segít neked adni és / vagy fogadni és örökölni. De azt is megtanítja, hogyan kell könnyen eladni a holmijaid. Rochel azoknak az útmutatója, akik a történelem, a törvény és az igazságszolgáltatás tanulmányozására készültek (csakúgy, mint Raguel). Az ő vezetésével újra felfedezheted belső önmagad. És gondoskodik arról, hogy megtisztítsd és átalakítsd karmád saját cselekedeteiddel és viselkedéseddel. A dolog, amiben Laylah angyal szintén segíthet.

Rochel Angyal és befolyása rád - A március 1 és március 5 közötti napok Rochel őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor őrangyalod a visszatérítés angyala. Szóval nagyon kedves szíved van. Nagyon dinamikus ember vagy, tele energiával és erővel. De ezt az energiát főleg mások segítésére költöd. Nagyon találékony is vagy. És könnyedén szembesülsz a kihívásokkal. Erős intuícióval rendelkezik. 

Nem ragaszkodsz az anyagi dolgokhoz. Mert jobban ragaszkodsz az új tudáshoz. Nagyon gyorsan tanulsz. Hiszel az angyalokban, és tudod, hogy ők vezetnek minden nehéz helyzeten. Nemcsak spirituális ismereteket, hanem intellektuális bölcsességet hoznak neked. Nagyon bölcs vagy. És tudod, hogy az anyagi világ vesztesége győzelmet jelent a szellemi birodalomban. Ezért az érzelmi problémák nem süllyesztenek el. És a földi élet szenvedése szellemi tapasztalatokat és erősebb lelket fog adni neked. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin