Asaliah Isten 47. neve. A Bibliai szentírás az Asaliah névről: „Uram, milyen nagyok a te munkáid! A gondolkodásod nagyon mély". Asaliah nevének jelentése "Isten, Az Igazságos Bíró". Az egyik Malachim (zsidó tan) és Hatalom (kereszténység) is.
Asaliah angyal az ima és a szemlélődés isteni angyala. Az ő felelőssége, hogy mindenki imáját Isten felé vigye. Asaliah megtanítja az isteni dicsőség fontosságát. Bölcsességet hoz neked a szemlélődésről. Tehát magasabb szinten fogsz imádkozni. Az ő vezetésével minden apró dologban megfigyelheted az isteni fényt. Asaliah azt is megmutatja neked, milyen kozmikus folyamatok zajlanak körülötted, és a fontosságukat is. Az ő vezetésével és szemléltetésével elérheted a legmagasabb szellemi szintet.
Ez a gyönyörű angyal kitölt az ezoterikus tudás iránti kíváncsisággal. Asaliah a zsenik, a kreatív emberek és a stratégák védelmezője. A szemlélődés angyala tanít neked mantrákat. Ezek a mantrák elmélyítik a koncentrációd a meditációs üléseiden. Magasabb párhuzamokból népszerűsíti a világokban való utazásod. Ahol összekapcsolódsz a szellemi lényekkel, és még az elhunyt emberekkel is. Asaliah isteni tulajdonságokat is hoz, például tiszteletet, hűséget.
Asaliah Angyal és befolyása rád - A november 13 és november 17 közötti napok Asaliah őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor mennyei védelmeződ az imádság angyala. Összefoglalva: nagyon kedves ember vagy, tele gyengédséggel. És van egy fő célod ebben az életben. Segítened kell a mennyei lények megnyilvánulását a földön. És segítened kell az angyali tervekben. Nagyon kedves ember vagy, kellemes karakterrel. Tehát, könnyedén barátkozol. A kiváló karizmád mindig a figyelem középpontjába helyez. De tele vagy energiával és nagyon dinamikus vagy.
Életed minden másodpercében a legteljesebben élsz. És szerencsésnek érzed magad, hogy élsz. Mindig megpróbálsz dacolni saját akadályaiddal. Ezért mindig sürgeted a cselekvést. Aurád tele van tudással és bölcsességgel. Makacs karakterednek és dinamizmusodnak köszönhetően mindig bátran szembesülsz a problémás helyzetekkel. Nagyon büszke vagy a saját tetteidre, és a kemény munkád eredményei iránt. De nem vagy olyan közel ahhoz, hogy sznobbá válj.
VOUS LISEZ
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
FantastiqueEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!