Jeliel őrangyal - a Szerelem és Bölcsesség angyalaként is ismert. Jeliel Isten második neve, Vehuiah őrangyal után. Neve jelentése "A Segítő Isten". Először is, Jeliel őrangyal a keresztény kultúrában a Szeráfokhoz tartozik. A zsidó kultúrában a Chajoth Ha Qadesh-hez tartozik. Ezért Metatron arkangyal felügyelete alatt dolgozik.
Jeliel őrangyal segítő kezet ad azoknak a pároknak, akiknek problémái vannak a kapcsolatuk alatt. Minden kapcsolatban helyreállítja a szeretet. Jeliel szeretetet és bölcsességet hoz mindenki életébe. Megtanítja, hogy hogyan légy megbízható, hűséges és türelmes a partnereddel és a másokkal való kapcsolatodban is. A legfigyelemreméltóbb az, hogy Jeliel mindenhol megjeleníti az Isteni Szeretet, bárhová is menjen. Mert ez a fő küldetése. Jeliel őrangyal meghallgathat, és tanáccsal szolgálhat, ha nehéz helyzetbe kerülsz. Azt is megtanítja, hogy hogyan lehet visszaállítani a harmóniát a partnereddel és a családoddal fennálló kapcsolatodba. Ezért kiemeli és bizonyítja a belsőtökben létező nyugalmat és békét.
Jeliel Őrangyal és befolyása rád - A március 26 és március 30 közötti időszak Jeliel Őrangyal befolyásos periódusa. Ha ebben az időszakban születtél, akkor védelmeződ a szerelem és a bölcsesség angyala. Befolyásolja az életed és a személyiséged. A türelem nem igazán tűnik az egyik tulajdonságodnak. Jobban preferálod a gyors megoldásokat. Az intuíciód vezérel, így tudja, hogy mi a helyes vagy a rossz. Még gyermekkorodban is.
Következésképpen, a kedvesség az egyik legjobb tulajdonságod. Azt is tudod, hogy céllal vagy a Földön, és hogy van karmád. Szóval, melyik karma? A kérdésre adott választ egy nap felfedezheted. Az őrangyalod mennyei segítségének eredményeként. Az élet minden helyzete egy leckét jelent számodra. Amelyekkel szeretettel és bölcsességgel szembesülsz. Ezért az erős és pozitív létezés természetes dolog a számodra. Ennek eredményeként mások soha nem tudnak negatívan befolyásolni téged.
Jeliel őrangyal szeretettel és bölcsességgel tölti be életedet, amelyre szükséged van a hullámvölgyekkel szemben. Szerető szárnyai megvédenek és tanítanak téged. Ezenkívül végigvezet a nehézségeiden, amelyekkel szembesülsz. A legjobb tanácsadóddá, és barátoddá válik.
BẠN ĐANG ĐỌC
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
Siêu nhiênEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!