Égi Mennyország- sokan úgy vélik, hogy csak egy Menny van. Nos, ott van a Mennyek Országa. De ez a Mennyek Országa 3 különböző gömböt avagy szférát tartalmaz és minden szférának 3 Mennye van. Ezért 9 különböző Égi Menny van és mindegyikük az angyalok kórusának otthona. Tehát 9 Menny és 9 különböző típusú angyal, égi lény vagy fény lény van.
Az Első Menny - ez áll a Földhöz legközelebb. Ez a Menny a 3. szféra része. És ez az Angyalok és Őrangyalok otthona. Ezek az angyalok feladataik szerint osztódnak fel. Ezért van a víz angyala, a szeretet angyala, a szerencse angyala és még sok más angyal.
A Második Menny - a 3. szférában található, közelebb a Földhöz. Ez a Menny az Arkangyalok otthona. Ezek az Angyalok magasabbak rangúak, mint az 1. menny Angyalai. Az Arkangyalok az alsó vagy alacsonyabb rangú Angyalok csoportjainak vezetői. Biztosítják és megbizonyosodnak arról, hogy mindegyikük tiszteletben tartja feladataikat.
A Harmadik Menny - a 3. szféra legmagasabb mennye. Ez a Fejedelmek otthona. A Fejedelmek olyan Angyalok, amelyek a nemzetek és embercsoportok vagy intézmények felett uralkodnak. Csakúgy, mint az angyalok és az arkangyalok, a Fejedelmek is utaznak a Földre, hogy kapcsolatba lépjenek a halandókkal.
A Negyedik Menny - ez a 2. szféra legalacsonyabb mennye és ez a Hatalmak otthona. Ők az isteni harcosok és a mennyei kapu őrzői. A Hatalmak igaz védelmezők, felügyelnek minden mozdulatot melyek a mennyei kapukon belül és kívül történnek.
Az Ötödik Menny - ez a 2. szféra középső mennye és itt élnek az Erények. Ők a csodák megalkotói. Az összes többi angyal kórus közül ezek az angyalok a legerősebbek. Az Erények bármit létre tudnak hozni és egyben csodálatos gyógyítók is.
A Hatodik Menny - ez a 2. szféra legmagasabb mennye és ez az Uralmak otthona. A Uralmak a mennyei kormányzók. Felügyelik és szabályozzák az alacsonyabb angyal kórusok felelősségeit és kötelességeit.
A Hetedik Menny - az 1. szféra legalacsonyabb mennye. Az Istenhez legközelebb álló szféra az első szféra. Ezért ezek az angyalok soha nem utaznak a Földre, mivel megvan a saját feladatuk a Mennyekben. A hetedik menny lakosai a Trónok. Fő feladatuk az igazságosság és a tekintély.
A Nyolcadik Menny - az 1. szféra középső mennye. A Kerubok vagy a Kerubimek otthona. Ezek az angyalok még a Trónoknál is közelebb állnak Istenhez. Ők maga Isten és Isten Trónjának az őrzői, valamint az Éden kertjének őrzői is (Shamsiel az egyikük).
A Kilencedik Menny - ez a menny áll Istenhez a legközelebb. Itt élnek a Szeráfok vagy Szerafimek. Ezen angyalok állnak Istenhez a legközelebb. Ők maguk Isten mennyei gondozói. Folyamatosan tisztelik, dicsérik és dicsőítik Istent a imákkal és a mennyei dalokkal.
KAMU SEDANG MEMBACA
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!