Michael Arkangyal

734 22 0
                                    

Michael Arkangyal neve azt jelenti  "Ki olyan, mint Isten". A Biblia őt az egyik főhercegnek, és nagyhercegnek nevezi (Dániel 10:13 és 12: 1). Micheal az ég angyalainak seregének vezetője. Nagy harcos, aki segít ellensúlyozni a gondjaidat, félelmeidet és fóbiáidat. Micheal erejét, bátorságát és integritását gyakran kard, páncél vagy igazságosság skálája jelképezi. 

Michael volt az, aki segített Ádámnak és Évának, miután kitűzték őket az Édenkertből. Megtanította nekik, hogy hogyan gazdálkodjanak, és hogy hogyan gondoskodjanak magukról. Még Istennek is könyörgött, hogy hagyja Ádám lelkét a Mennybe menni, miután meghalt. Michael arkangyal megjelenik Sarah, Ábrahám felesége számára is.

Azt mondja, hogy fia született. Ábrahámot is megállította a fia feláldozását illetően. Miután Michael arkangyal utoljára megjelent Ábrahám életében, akkor az arkangyal azt mondta neki, hogy meg fog halni. Michael megmutatta neki a világot, és a csodák után hazavitte Ábrahámot, hogy meghaljon a családja mellett.

Michael arkangyal Daniel számára is megjelent. Az arkangyal megmentette Danielt az oroszlánoktól. Úgy gondolják, hogy az arkangyal az, aki a plakettet Egyiptomba hozta. Aztán felszabadította az izraelitákat. Michael-nek sok szerepe volt a Bibliában. Ő volt az, aki megjelent Joshua-nak. És azt mondta neki, hogy ő az „Úr seregeinek kapitánya". Michael arkangyal másik megjelenése Gideon-nál volt. Erőt adott Gideon-nak az ellenséggel való harcban. 

Jelenlétét a Koránban is megtaláljuk. Mika'il a természet erőinek védelmezője. Angyalok serege segíti őt a természet erőinek irányításában. Mik'ail képes egymillió nyelven beszélni, haja nagyon hosszú, és minden hajszálának millió arca van. Ezen arcok mindegyike egymillió szemmel rendelkezik. Ezek a szemek 70 000 könnyet sírnak. 

Michael arkangyal három fő vallásban jelenik meg: a judaizmusban, a kereszténységben és az iszlámban. Mindezen vallásokban egyike a fő angyaloknak. Ezért az erények és arkangyalok vezetője. Michael a jelenlét hercege is. Ő a bűnbánat, az irgalom, az igazlelkűség, a megszentelés és az irgalom angyala is. 

Michael arkangyal a judaizmusban - Izrael hercege, Jákob őre. A Kabbalában rejtélyes neve van, ezen név a Sabbathiel. Úgy gondolják, hogy ő az, aki az egész Zsoltárt írta. A zsidó tanban az égő bokor, amelyet Mózes látott, Michael volt, aki leszállt a Mennyből. Bár egyes források szerint Zagzagel az égő bokor. Megjelenik Mózes temetésén is. Vitát folytat a Sátánnal a próféta lelkéért. A többi angyal, akik részt vettek a temetésen: Gabriel, Uriel, Raphael és Metatron. Michael a Talmudban is megjelenik. Például a harmadik Baruch-ban Sarah felismeri Michael-t mint Ábrahám egyik társát. 

Ugyancsak a III. Baruch Michael arkangyalt a Mennyország kulcsainak birtokosaként írják le. A kereszténységben azonban ezt a kötelességet Szent Péter látja el. Regamei emellett úgy is leírja Michael-t, mint „a Mennyek győztese". Más zsidó legendák Michael-t úgy írják le, mint a Shekinah hírnökét. Ő az, aki elhozza Asenathot Palesztinából, hogy Joseph feleségévé váljon. Michael szintén megmenti Daniel barátait is a tűztől. De az arkangyal közvetítőként is megjelenik Mordecai és Esther között. És mint a Babilon elpusztítójaként is. Más zsidó legendák Michael-t úgy írják le, mint azt, aki informálta a bukott angyalokat az özönvízről. És vannak történetek arról is, hogy az arkangyal könnyei drágakövekké alakulnak. 

Michael arkangyal az iszlámban - neve Mika'il és ő a hit szállítója. Hozzuk fel a hitünket és erősítsük a hitünket a legfelsőbb Istenben. Az iszlám hagyományok szerint úgy vélik, hogy Michael a 7. Mennyben él. Még szárnyait is leírják úgy, mint „a zöld smaragd színét". Azt is leírják, hogy „sáfrányhaj borítja, mindegyik hajnak egymillió arca, szája és nyelve van", amely Allahról beszél egymillió dialektusban. A korábbi tanulmányban a Korán szerint Mika'il-t Beshternek hívják. És ő az, aki táplálja az emberiséget. De sokan azt gondolják, hogy ezt a nevet a Metatronhoz kell társítani. A Korán azt is leírja, hogy miként készültek a Kerubok olyan könnyekből, melyeket Michael elhúzott minden egyes bűn felett, amely egy hűséges tett. 

Michael arkangyal a kereszténységben - ő Szent Miklós. A halál jóindulatú angyalának is nevezik. Michael vezeti a hívők lelkét az örök fénybe. Ezenkívül megszabadulást és halhatatlanságot hoz a hívők számára. Szent György előtt Michael volt a harcos, vagy a Sárkánygyilkos. A lelkeket is mérlegeli. Ez a kötelesség Dokielnek és Zehanpuryunak is (a judaizmusban) tartozik. 

Michael a Holt-tengeri tekercsekben - ezekben a nemrégiben felfedezett szövegekben Michael a Fény hercege. A Fény fiainak háborúja a sötétség fiai ellen című szövegben jelenik meg. Emellett a fény angyalait vezeti a sötétség angyalaival szembeni csatában. Vagy a bukott angyalokkal szemben. Azok, akik lázadtak Isten ellen. Belial a sötétség angyalainak vezetője. 

Michael arkangyal a Merkúr kormányzója. Türelemmel tölt be minket. Egy másik, viszonylag közelmúltban még nevéhez fűződő viszonylat 1950-ből származik. Amikor XII. Pius pápa minden rendőr védőszentjének nyilvánította Michael-t. 



Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin