Azrael Őrangyal - más néven Ashriel, Azrail, Azriel, Azariel és Sariel. Ő a halál angyala. Neve jelentése "Isten Fogadalma" vagy "Kinek Isten Segít". Azrael egyike annak a hét isteni angyalnak, akik uralkodnak a Föld felett.
Azrael őrangyala Szent szövegekben - Azrael őrangyal az iszlám és zsidó meggyőződés miatt a halál angyala. Elválasztja a haldokló emberek lelkét a testétől. De Azrael nem az egyedül angyal, akit így neveznek. A többiek Metatron, Abbadon, Hemah, Kafziel, Leviathan, Kezef, Mashit és Yehudiah. A halál angyalainak mindegyikének megvan a saját feladata. Ezért Azrael fő felelőssége, hogy kinyújtott kezét tartsa, hogy megkapja azoknak a lelkét, akiknek gonosz cselekedetei voltak.
A Korán Azraelt a négy arkangyal egyikének írja le, Jibril, Michael és Izrafil mellett.
A Merkabah hagyományaiban Énok Azrael arkangyalt az egyik pusztító angyalnak írja le. Más néven "Isten Kardjai". Ezért két fontos küldetése van, mint a pusztítás angyala: büntetni a gonoszokat és megtisztítani a lelkeket a pokolban. A próféta azt is leírja, hogy a Pusztító Angyalok Isten felé néznek a mennyei bíróság ítélet trónjánál.
Azrael őrangyal a halál isteni angyala. Gyakran valósul meg a haldoklók számára. Olyan formát ölt, melynek a haldokló a legjobban örülne. Tehát megteszik utolsó lélegzetüket az angyal szépsége miatt. A haldokló azonnal beleszeret, és lelke elválik a testtől, mintha elcsábította volna. Néha még csak nem is ölt formát, és illatként jelenik meg, a lélek tisztaságától függően. Ha a haldokló jó ember volt, kellemes illatként jelenik meg. De ha rosszat tett, akkor nagyon rossz szaga van.
Úgy gondolják, hogy Azrael őrangyal Rumi, a szufi költő halálos ágyánál is megjelent. Mindenkinek megjelent aki a költő ágyánál volt. Mindannyian tele voltak félelemmel. De Rumi udvariasan beljebb invitálta.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!