Arariel Angyal

75 0 0
                                    

Arariel a butaság mennyei gyógyítója. Ezért olyan gyógyító energiával rendelkezik, amely a különböző források szerint gyógyítja a mentális betegségeket és akár az ostobaságot is. Ám Arariel egyben azon hét angyal egyike, melyek uralkodnak a föld felett. Azareelhez, Azrielhez és még Uzzielhez is hasonlítják.

Arariel és a föld angyalai - Hét égi őr van, akik gondoskodnak a földről. Az egyik Arariel (Azriel) angyal. A föld egyik uralkodójaként a legfontosabb feladata a vizek vigyázása, ahogy azt a Talmud is ismerteti. Ezért a halászok gyakran imádkoznak hozzá és hívják fel. Általában sok szerencsét, nagy fogásokat és negatív események nélküli hazatérést kérnek. 

Rendben van, ha akkor hívod fel Arariel angyalt, mikor a tengeren vagy az óceánon utazol. Ő megvéd téged, és azokat is, akik veled utaznak. 

Arariel angyal mint Azriel - Azriel a Pusztítás Angyalainak egyike, de nem bukott angyal. Azrielt gyakran hívják fel a gonosz elleni küzdelmekkor. Mehnielnek is hívni szokták és nevének jelentése "A Hatalmas Tábor". Lakóhelye a Menny északi oldalán található. Itt 60 ezer légiónyi angyalnak parancsol. De imákat is kap.

Uzziel - Uzziel nevének jelentése "Isten Ereje". Usiel vagy Azareel néven is ismert. A Kerubok és az Erények egyik fő angyala (Malachim). Ő egyike annak a hét angyalnak, akik a Dicsőség Trónja előtt állnak, ahogy az Raziel angyal könyvében is szerepel. De ő egyike annak a kilenc angyalnak is, akik a négy szél felett uralkodnak. És a Merkabah tanban Uzzielt Metatron uralja, mivel ő az irgalom angyala. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora