Zuriel Őrangyal, más néven a vitalitás és a mágia angyala. Nevének jelentése "Az én sziklám Isten". Zuriel egy fejedelemség. Ő a Mérleg állatöv uralkodója, valamint a szeptember uralkodója is. Zuriel színe a zöld.
Zuriel őrangyal az életerő isteni angyala. Uralja az állati, és növényi királyságokat. Zuriel a reprodukció és a szexualitás angyalaként is ismert. Ő hozza a termékenységet és az evolúciót. Zuriel őrangyal kapcsolódik a mágiához és a misztikus tudáshoz is. Ezért ő a mágusok és misztikusok védőszentje. De Zuriel kapcsolatban áll a vízzel is. Csodálatos képessége az oázisok létrehozása, és elárasztani a vizet ott, ahol szükséges. Szökőkutat és forrásokat hoz létre a szomjasok számára.
Zuriel őrangyal az ősi szövegekben - Sok ősi szöveg írja le Zurielt, mint a mennyország harmadik szférájának az uralkodóját. Ezért ő minden fejedelemség felettese. Ő a legerősebb angyal a fejedelemségek sorrendjében, és hozza Isten rendjét a harmadik szféra angyalainak.
Az angyalok teológiai diskurzusa, Rf. Camfield Zurielt különleges angyalnak írja le a szülők számára. Ő egyike annak a 70 angyalnak, aki az újszülötteket védi.
Zuriel gyógyító angyal is. Ez a gyönyörű angyal gyógyítja a létezésünk mentális tervéhez kapcsolódó betegségeket. Gyógyítja a mentális problémákat, a depressziót, és még a demenciát is. Zurielt gyakran hívják a hülyeség gyógyítására.
Ez a gyönyörű angyal a szeptember hónapot irányítja. Ezért ő az ezen hónapban születettek őrangyala. De lehet őt akkor is hívni, ha az ember nem szeptemberben született. Segít mindenkinek, aki mentális betegségben szenved, akinek vízre, termékenységre, életerőre és változásra van szükség.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!