Machidiel Őrangyal

351 18 0
                                    

Guardian Angel Machidiel - más néven Malchidieal, Malahidiel, Melkeial, Melkejal és Malchedael. Neve jelentése "Isten Teljessége". A március hónap kormányzója. Machidiel őrangyal a Kos állatöv uralkodója is.

Machidiel őrangyal a kegyelem isteni angyala. Ezért hozza Isten kegyelmét életünkbe. Machidiel mindannyiunk szívében tartja a kegyelem középpontját. Ő igazsággal tölti meg a szívünket. Az ő segítségével elkezdjük értékelni az igazságot. Segít bennünket abban, hogy becsületesek, megbízhatóak és őszinték legyünk. 

Machidiel szintén fénnyel tölti meg a szívünket. Ő hozza szívünkbe a szeretet gyógyító fényét Istentől. Ezzel a gyönyörű és hatalmas fénnyel tisztítja meg a szívünket. Ez a hatalmas angyal felkészíti szívünket Istenre. Megmutatja Isten igaz útját azok számára, akik elvesztek. Megtisztít téged a bűneidtől és helyreállítja a szívet. Imádkozzatok az útmutatásáért, és visszahozza az isteni fényt az életedbe.

Machidiel őrangyal a szent szövegekben - Első Énok szent szövegeiben Machidiel Melkejal néven szerepel. És a próféta őt angyalnak írja le, aki az év elején uralkodik. Énok azt is meghatározza, hogy Machidiel uralkodást gyakorol 91 napig, tavasztól nyárig. 

Ezenkívül a kabalista szövegek az angyalt Malkut, a szent sefira négy megszemélyesítésének egyikeként írják le. A másik 3 angyali megszemélyesítés: Emmanuel, Messiás és Sandalphon.

Machidiel megjelenik a Grimoire konjugációkban is. Ezek a konjugációk Machidiel hercegnek nevezik. És az ő felelőssége, hogy a hívóval szemben saját vágyával szembesüljön. Ezután a hívónak meg kell határoznia az időt és a helyet. És vágya javulni fog. És nem feltétlenül jelenik meg.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora