Lecabel Isten 31. neve. A Bibliai szentírás a Lecabel névről: „Megyek az Úr Isten erejével: megemlítem a te igazságod, csakis a tied". Neve jelentése "Isten, A Tanár" (latinul Deus doktor). Ő az egyik Uralom.
Lecabel angyal tartja a legfőbb intelligenciát. Ő képes megoldani az élet rejtélyeit. Arra ösztönöz, hogy a pontosságod és a precizitásod használd fel a problémák megoldására. Lecabel a kiválóság szomjúságát hozza életedbe. Ösztönöz, hogy minden cselekedetedben rendet keress. Segít megtanulni, hogy hogyan kell kezelni az érzelmeid. És azt is, hogy hogyan éld az életed pontosan és harmonikusan. Lecabel a stratégák, építészek és mérnökök védelmezője. Az ő vezetésével nagyszerű döntéshozóvá válsz, egy fantasztikus tervezővé, aki tele van kreativitással.
Lecabel intelligenciát hoz az életed minden területére. Mint például a vállalkozásmenedzsment tudománya. Nagyszerű ötletekkel és kreativitással tölt be téged. Bőségbe vezet. Ösztönzi arra, hogy tanulmányozd az univerzum legkisebb részecskéit. Mivel ezek a részecskék felfedik a világegyetem valódi természetét és törvényeit. Megtanít a Földön az élet szakaszai és ciklusai fontosságára.
Lecabel Angyal és befolyása rád - Az augusztus 23 és augusztus 28 közötti napok Lecabel angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ezekben a napokban születtél, akkor védelmeződ a szellemi tehetség angyala. Bátor ember vagy. Nagy bátorsággal nézel szemben az élet minden nehéz helyzetével. Ez a bátorság annak az eredménye, hogy az őrangyalaid védőszárnyai vannak feletted. Ezenkívül az őrangyalod gondoskodik arról, hogy jó szerencsében éld meg az életed. Szeretsz ősi könyveket tanulmányozni. És néhányuk ijesztő tudást tartalmaz. Ennek a szent tudásnak köszönhetően könnyen kapcsolódhatsz belső önmagadhoz. De semmi sem fogja eloltani kíváncsiságod és tudásvágyad. Ezért ezen életed egyik fő célja az, hogy annyi információt gyűjts a múltbeli életedről, amennyit csak tudsz.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!