Sehaliah, A Motiváció Angyala

101 0 0
                                    

Sehaliah Isten 45. neve. A Bibliai szentírás a Sehaliah névről: "Amikor mondtam, hogy a lábam csúszik, irgalmasságod, Uram, tartott fel." Nevének jelentése "Isten, Aki Minden Embert Elkényeztet" (latinul Deus Motor Omnium). Ő az egyik Melachim (zsidó tan) és az egyik Hatalom is (kereszténység).

Sehaliah angyal a motiváció és a szándékosság isteni angyala. Tisztaságot és szándékot hoz az életedbe. Ezenkívül segít újból felfedezni az akaraterődet és a koncentrációt. Isteni szeretettel, reménnyel, örömmel és lelkesedéssel tölt be téged bármi iránt, amit csinálsz. Sehaliah felébred. Ezért gyakran társul a tavaszhoz, mikor minden felébred a hideg téli álomból. 

Ez a gyönyörű angyal egy rúgással vagy újraindítással inspirál, amikor elakadsz. De Sehaliah gyógyító angyal is. Hatalommal rendelkezik a négy elem felett: levegő, tűz, víz és föld.  Ez az isteni angyal motivál arra, hogy folytasd amit elkezdtél még akkor is, mikor az életed nehézségekbe ütközik. Reményt hoz megalázott vagy megfosztott emberek számára.

Sehaliah Angyal és befolyása rád - A november 3 és 7 közötti napok Sehaliah angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha olyan szerencsés vagy hogy ebben az időszakban születtél, akkor az isteni védelmeződ a motiváció angyala. A részletek rajongója vagy. Kiss tárgyakkal dekorálod házad. A kerted is rendben van, tele részletekkel. Pénzügyi állapotod átlagos. Ezért annyit keresel, amennyire szükséged van. A szellemi bölcsesség keresésén vagy. Szereted megosztani szenvedélyed másokkal, ha olyanok mint te. 

Tanulod a szentírás minden részletét a lelki igazság keresése közben. És ez szellemi bölcsességet hoz neked. Isten erőteljes intuícióval adományozott meg téged. És nagy esélyed van arra, hogy előjeleket és felfedezéseket tapasztalj álmaidban. Rendelkezel azzal a gyönyörű képességgel is, hogy felébreszd mások lelkében a fényt. A mennyei világ mindig közel van hozzád. Tehát könnyen kapcsolatba léphetsz az isteni angyalokkal. Az életednek célja van. Felébreszted  a szellemi szikrát a körülötted lévő lelkekben. És megtanítasz másokat arra, hogy hogyan tudnak kapcsolatba lépni az égi lényekkel, és felfedezni a varázslatot mennyei világot. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant