Sandalphon Arkangyal

566 6 0
                                    

Sandalphon arkangyal Metatron arkangyal ikertestvére. Ők az egyetlen arkangyalok, akik emberi lények voltak, mielőtt égi lényekké váltak. A Sandalphon név jelentése „testvér". Ő a zene védőangyala. Sandalphon arkangyal legfontosabb felelőssége az, hogy imáinkat Isten felé irányítsa. Gondoskodnia kell arról, hogy az imák megérkezzenek, és hogy meg is válaszolják őket. 

Sandalphon Arkangyal a szent szövegekben - Sandalphon a mennyország egyik szintjének vezetője. A különböző szövegek megemlítik az általa szabályozott különböző szinteket. Énok könyvében Sandalphon arkangyal az angyalok uralkodója a Menny harmadik szintjén. A Hadith  hogy ő a negyedik Menny uralkodója. A Zohar viszont azt mondja, hogy ő felelős a hetedik Menny angyalainak uralkodásáért. 

Úgy gondolják, hogy Sandalphon csatlakozott az arkangyalokhoz, hogy Micheal arkangyal mellett harcoljon a Sátán gonosz erőivel. Ezenkívül a Szeráfok vezetője. Ez az angyal csoport Isten trónját veszi körül. Azt is gondolják, hogy Sandalphon arkangyal a Föld védőszentje, talán azért, mert egyszer már volt ember. 

Vannak legendák, amelyek szerint Sandalphon arkangyal felelős a gyermek nemének megkülönböztetéséért a születése előtt. 

Mielőtt még az egyik égi lénnyé vált volna, Sandalphon arkangyal Illés prófétaként élt. A mennybe emelkedett, amikor elhunyt. Úgy gondolják, hogy ő az az angyal, aki felelős annak a szférának a kijáratáért, ahol az Élet fája is található. Metatron, lelki testvére, a bejárat őrzője.

Felhívhatod Sandalphon arkangyalt, amikor azt akarod, hogy imád Istenhez menjen. Ő gondoskodik róla. A zenészek számára is nagyon hasznos. Ha olyan zenész vagy, akinek nincs múzsája vagy tele vagy kérdésekkel és kétségekkel, imádkozz Sandalphon segítségéért. Nagyon jó ahhoz is, hogy megfelelő kapcsolatot alakíts ki Istennel. Ez az arkangyal segít kapcsolatba lépni a belső spirituális világoddal. Jelenléte biztonsággal fog kitölteni téged. Sandalphon arra késztet, hogy érezd Isten szerelmét, és hogy mennyire törődik velünk az Isten. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora