Vehuel, A Felemelkedés Angyala

107 0 0
                                    

Vehuel Isten 49. neve. A Bibliai szentírás a Vehuel névről: „Nagy az Úr, és nagy dicséretre vágyik, és nagysága megkereshetetlen". Vehuel nevének jelentése "A Nagy És Felemelkedett Isten" (latinul Deus Magnus et Excelsius). Ezenkívül Ő az Elohimok (zsidó tan) és a Fejedelemségek (kereszténység) egyike is.

Vehuel angyal a felemelkedés isteni angyala. Javítja a bölcsesség felé történő emelkedés folyamatát. Csakúgy, mint Zaliel angyal. Közelebb hozza a megvilágosodást. Ő vezet téged a meditáció, a vizualizáció és a mantra szavalatai során. Segít eltávolodni az anyagi világtól.  Vehuel elősegíti a párhuzamos világok felé vezető utakat. És a kommunikációt ezen világok lakóival. 

Vehuel vezet a szellemi világhoz. És itt képes leszel beszélni elhunyt barátaiddal és családtagjaiddal. Ez a gyönyörű angyal nagylelkű és érzékeny gondolatokat, ötleteket hoz. Ösztönzéssel, diplomáciával és altruizmussal tölt be. Vehuel nagy szövetséges, hogy felszabadíts magad a függőségektől és az ösztönös vágyaktól. Megtanítja, hogyan kell dicsőíteni és felmagasztalni az igaz Istent. 

Vehuel Angyal és befolyása rád - A november 23 és november 27 közötti napok Vehuel Őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor mennyei védelmeződ a felemelkedés angyala. Tehát tehetségednek és erényeidnek köszönhetően népszerű leszel. Az aurád tükrözi nagylelkűséged. Ösztönzöl másokat azzal, hogy példát mutatsz nekik. Ezért a nemesség és az irgalom példájává válsz.

Minden nap dicsőíted Istent. És folyamatosan próbálsz másokat tanítani arra, hogy őt is dicsőítsék. A megbocsátás az egyik legerősebb képességed. De tele vagy innovatív ötletekkel, igazságossággal, intelligenciával és dinamizmussal is. A házasságod kezdete a változások periódusa. De a harmónia soha nem hagyja el családod. Vehuel őrangyal inspirálja arra, hogy mindig ragad meg a lehetőségeket. Ezért ezek a lehetőségek könnyű életet teremtenek számodra. Soha nem hagysz ki egy találkozót se. És ez tükrözi érettséged és nemességed. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora