Laylah Őrangyal

115 0 0
                                    

Laylah őrangyal - más néven a szülés védőszentje. A neve a héber „Layil" szóból származik, aminek jelentése "éjszaka". Laylahot isteni angyalnak és démonnak tekintik. A forrástól függ.

Laylah őrangyal a szülés isteni angyala. Őrzi a szellemeket a szellemi tervtől a születési helyükig. Ezért ő azoknak a lelkeknek az őre, akik újjászülettek a földön, hogy megtérítsék karmikus adósságaikat. Laylah őrangyal szintén az az angyal, aki kijelenti, hogy a lélek gazdag vagy szegény, bölcs vagy bolond lesz-e. Tehát, ha terhes vagy, és azt akarod, hogy gyermeked egészséges és jó legyen, akkor Laylah az az angyal, aki iránymutatást nyújt. 

Laylah az egyetlen angyal, aki nőies formában jelenik meg és nőies névvel rendelkezik. A következő neveken is megtalálható -  Lailah, Lailahel vagy Leliel.

Laylah őrangyal az ősi szövegekben - A zsidó Biblia soha nem említi a nevét. De megjelenik a Zoharban. Úgy írja le, mint azt az isteni angyalt, akit Isten kinevezett, hogy megvédjen minden lelket születésükkor. 

Más két forrás (Genesis Rabba és A Zsidó Enciklopédia) szintén név szerint említi Laylah-t. Ők angyalnak írják le, aki Ábrahámért harcol a királyok elleni csatában. Ezek mind olyan források, amelyek szent angyalként írják le őt.

De a legendás zsidó tan Laylah-ot az éj démonjának írja le. Az angyalt „a fogantatás hercegének" is hívják. Ezért gyakran összekeverik Laylah-t Lilith-el, a fogamzás démonjával. 

Laylah őrangyalnak mint szent angyal a legfontosabb feladata az, hogy a lelkeket születésükre vezesse a bőség és a büntetés életébe. A karmától függően. Ő a lelkek vezetője a lelki síktól, ahol készek megszületni az anyagi világba, ahol megkezdik a fizikai életüket. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant