Sabrael Arkangyal - más néven a lehetetlen gyógyulás és csodák angyala. Egyike a hét Arkangyalnak. A Tarshishim renduralkodója, vagy más néven a Virtues rend. Sabrael kristálya a vérkő. Használhatod az imáidnál vagy a rituáléknál.
Sabrael arkangyal Sabriel néven is ismert. Ő a csodák és a gyógyítás isteni angyala. Csodákat és kinyilatkoztatásokat hoz az életedbe. Érezheted jelenlétét az életedben, amikor gyakrabban szembesülsz természetfeletti kinyilatkoztatásokkal, úgy mint Ariel és Laviah Angyal. Nagyobb vagy kisebb meglepetésekkel tölti be normális és unalmas életed, hogy megdöbbentsen és szórakoztasson. Mindannyiunknak szükségünk van csodákra az életünk során. És ez a gyönyörű angyal képes arra, hogy ezt a csodálatos dolgot behozza az unalmas emberi életünkbe.
Sabrael arkangyal a lehetetlen gyógyulás angyala is. Ezért képes gyógyítani még a reménytelent is. Erős gyógyító energiát hoz a betegek számára. És gyógyít minden betegséget. Sabrael a csodálatos gyógyulás hordozója. Ő tartja az isteni gyógymódot és a gyógyszert. Imádkozz az ő útmutatásáért, és Sabrael elhozza ezt a gyógymódot az életedbe.
Sabrael Arkangyal a szent szövegekben - Salamon és harmadik Enoch megemlítik Sabrael-t. A hét arkangyal közé osztályozzák őt.
Ezenkívül Maseket Azilut megemlíti Sabrael-t mint a Tarshishim rend uralkodóját. Más néven „A Briliánsok". Ezt a rendet gyakran azonosítják a Virtues-ek rendjével. De Sabrael arkangyal megosztja ezt a posztot egy másik angyallal, kinek neve Tarshiel.
A Zsidó Enciklopédia megemlíti az arkangyal nevét az „angyalógiában". Ezekben a szövegekben Sabrael az Első Menny őrzője.
Az okkult szövegekben Sabrael-t akként az egyedüli angyalként ábrázolják, aki megbüntetheti és legyőzheti Sphendonael-t, a betegség démonját. Ezért Sabrael bebörtönözi Sphendonael-t és felgyorsítja a démon által megszállt betegek gyógyulását.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!