Eyael, A Szublimáció Angyala

85 1 0
                                    

Eyael Isten 67. neve. A Bibliai szentírás az Eyael névről: „Örüljetek is az Úrnak, és megadja nektek szívetek vágyait". Eyael nevének jelentése "Isten, Az Ember Gyermekeinek Öröme" (latinul Deus Deliciae Filiorum Hominum). Ő egyike a keruboknak (zsidó tan), és az Angyaloknak (kereszténység).

Eyael angyal a szublimáció és a fenségessé történő átalakulás isteni angyala. Ezért változást, keverést és cserét hoz.  Eyael az átalakulás, a metamorfózis, a transzubsztantáció és az átadás angyala. És folyamatok mély megértését hozza. 

 Eyael útmutatásaival minden megtalálható.  Szent ismereteket hoz az egyetemes történelemről. És arról, hogy kezdődött minden. De tudást is hoz a vonzás törvényéről. És hogyan lehet használni a különböző rezgéseket a gyógyuláshoz, a bőséghez és a megvilágosodáshoz. Ez a gyönyörű angyal a biológia, a kémia és a fizika védőszentje. De kapcsolatban áll a sejtek, atomok és a DNS tanulmányozásával is. Eyael bölcsességet és örömöt hoz az életedbe. 

Eyael Angyal és befolyása rád - A február 20 és február 24 közötti napok Eyael befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ezekben a napokban születtél, akkor személyiséged befolyásolja az átalakulás angyala. Tehát szereted a tudományt és a tanulmányokat. Minden területen szent tudást és rejtett bölcsességet keresel. De leginkább az ezoterikus tudományokat, a metafizikát, az okkultizmust és a filozófiát élvezed. Könnyedén átalakíthatod álmaid és vágyaid eredményekké. Mert tudod, hogyan működik az átalakulás.

Eyael őrangyal tiszta örömöt hoz neked. Ezért boldog életed lesz. Mindig mosoly van az arcodon. És szereted másoknak megmutatni mennyire gyengéd is vagy. Szereted a családod. Ők viselik az első prioritást nálad. Ezenkívül szeretsz segíteni másoknak is. És az segítségeddel könnyebben elérik céljaikat. Tudod, hogy bármit elérhetsz. És ez magabiztosságot ad neked a boldog élet folytatására. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt