Sealtiel őrangyal - más néven az imádat arkangyala. Más nevei Sealthiel, Salatheel és Salathiel. Neve jelentése "Isten Kérése" vagy "Isten Imája". Ő egyike annak a 7 arkangyalnak, akik uralják a szférák mozgását.
Sealtiel őrangyal az ima isteni angyala. Füstölőt hoz Isten oltárához. És megkönnyíti a szentek imáit. Imáinkat az Arany oltárra is viszi. Annak a felelősségének köszönhetően, hogy imáinkat Isten felé viszi, ő lett az imádás arkangyala. Sealtiel az isteni hírnök. Javítja az isteni kapcsolatunkat. Megtanít minket arra, hogy megfelelően imádkozzunk. Sealtiel hálával tölt be minket Isten minden ajándékáért. Vezetésével szép életet élünk, benne Istennel együtt. Sealtiel megtanítja nekünk, hogyan kell imádni az isteni dolgokat. Ő a gondolkodás és az imádat isteni angyala. Ezért megtisztítja lelkeinket, hogy fogékonyak legyenek Isten áldásai iránt. Sealtiel őrangyal értelmezi álmaid és látomásaid. Segít a lélektanban, hogy könnyebben értelmezzük látomásaink.
Sealtiel őrangyal az ősi szövegekben - Úgy gondolják, hogy Sealtiel az az angyal, aki megállította Ábrahámot, mikor szörnyű tettre készült, a fia meggyilkolására. Amint azt a Genesis ismerteti. De vannak más források is. Az Apoc-ban füstölőként találhatjuk meg. Füstölőt hoz a szent imádkozóknak az Arany oltárhoz Isten trónjánál. Ezen átjárás miatt Sealtielt gyakran füstölőként ábrázolják.
Az Ádám és Éva könyve Sealtielt és Surielt együtt ábrázolja mennyei lényekként, akik Ádámot és Évát a magas hegy tetejéről vezetik le. Maga Satanel csábította Ádámot és Évát a hegyre. És Sealtiel viszi őket a kincsek barlangjába. Ádám és Éva könyve Salatheelnek hívja.
De Sealtiel nem csak egy egyszerű angyal. Az énoki írások arkangyalként említik őt. Úgy gondolják, hogy ő is a megtérés angyala. Pásztorként jelent meg Hermasnak, aztán Sealtiel értelmezte látomásait. Ennek eredményeként Sealtiel Hermas őrangyala maradt. A 4 Ezrában is megjelenik. Ezek a szövegek Ezra Salathielnek hívják.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!