Mehiel, Az Inspiráció Angyala

96 0 0
                                    

Mehiel Isten 64. neve. A Bibliai szentírás a Mehiel névről: „Az Úr szeme meglátja azokat, akik félnek tőle, és azokat, akik reménykednek az ő kegyelmében". Mehiel nevének jelentése "Az Életre Kelt Isten". Ezenkívül ő az Elohimok (zsidó tan), és az  Arkangyalok (kereszténység) egyike is. 

Mehiel angyal az éltetés isteni angyala. Inspirációt hoz az életedbe. Javítja képzeleted, megértésed és intelligenciád. Ez a gyönyörű angyal az írók, bloggerek és újságírók védelmezője. De inspirál mindenkit, akinek szüksége van kreatív ötletekre.

Mehiel nagyon erős harcos. Nagy szövetséges a gonosz erők elleni harcban. Ő hozza a lelki világ ismereteit és megértését. Ezért segít, hogy mélyebben megértsd a lelkiség és a tudomány közötti kapcsolatot. Mehiel a különböző helyzetek eredményeként bölcsességet is hoz. Az életed minden nehéz helyzete tapasztalatokat és ismereteket hoz. Ez a gyönyörű angyal az intenzív élet kulcsa, tele termelékenységgel és bőséggel.

Mehiel Angyal és befolyása rád - A február 5 és február 9 közötti napok a Mehiel őrangyal befolyásos időszakát képviselik.  Tehát, ha azokban a napokban születtél, akkor az életed az élénkülés angyala befolyásolja. Tehát szeretsz olvasni, tanulni és tanulmányozni. Nagyon nagylelkű vagy, és mélyen megértő. Ezért mások szeretnek körülötted lenni. Mások csodáljak az érett karaktered. És tisztelnek téged, mert bölcs vagy, még gyermekkorodban is. Megvan az ajándékod, hogy mindenkiben lásd a jót. Ezért szeretsz segíteni másoknak.

Tele vagy életerővel, optimizmussal és lelkesedéssel. De gyakran naiv embernek tekintenek. És ez igazán kiszolgáltatottá teszi téged. A családod az első prioritásod. Szereted a család minden tagját, és mindig megvéded őket. A nehéz helyzetek nem törnek meg. Mert a pozitív energiád mindent sugároz körülötted. Nagyszerű eseménytervező vagy. Nem vagy vallásos ember. De tudod, hogy sorsod és célod van az életben. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora