Imamiah Isten 52. neve. A Bibliai szentírás az Imamiah névről: „Dicsérni fogom az Urat az igazlelkűség szerint, és dicséretet éneklek az Úr nevének legmagasabb szintjén". Imamiah nevének jelentése "A Sötétben Rejtőző Isten" (latinul Deus Caligine Tectus). Ezenkívül az Elohimok (zsidó tan), és a Fejedelemségek (kereszténység) egyike.
Imamiah angyal a hibák isteni angyala. Ő segít téged a saját hibáid felismerésében. Csakúgy, mint Mitzrael angyal. Segít a hibák kiküszöbölésében és kijavításában. És gondoskodik arról, hogy fizess a hibáidért. Ezért ő a karma angyala is. Felfedi neked a karmád. Imamiah érzelmi erővel, bátorsággal és életerővel tölt be téged. Tehát könnyedén szembeszállsz az élet feladataival. A nehéz időkben vigasztalást is hoz. Ez a gyönyörű angyal támogat és gondoskodik rólad a nehéz időszakokban.
Imamiah karizmával tölt be téged. Visszaállítja a magadba vetett hitedet és önbizalmad. Javítja a társadalmi életed is. És harmóniát és békét hoz a létezésed minden tervébe. Türelmet, egyszerűségét és alázatot hoz. Így megszabadulhat saját érzelmeid belső börtönéből.
Imamiah Angyal és befolyása rád - A december 8 és december 12 közötti napok Imamiah befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az életed és a személyiséged a kiigazítás angyala befolyásolja. Tehát nagyon türelmes és bátor vagy. És nagyon erős temperamentummal rendelkezel. Imádod a munkát és a gyönyörű dolgok létrehozását. A legjobb munka a számodra szoros kapcsolatban áll a szépséggel és a művészettel.
Imádod az ezoterikus tanításokat és szimbólumaikat. Minden negatív energiát megpróbálsz távol tartani otthonodtól. Bölcsességed könnyebbé teszi ezt a folyamatot. Mélyen tisztelsz másokkal. És azt is szeretnéd, hogy tiszteljenek. Nagyon kedves karaktered van. Nemes cselekedeteid inspirálnak másoknak. És mindig tanulsz a hibáidból. Mert minden hibának megvan a tanulsága. A hibák bölcsességet és tapasztalatot hoznak. És erősítik a lelked is. Bölcsességed van arra, hogy kijavíts minden hibát az életedben. Mivel minden helyzetet, bármilyen reménytelennek is tűnhet az, valahogy meg lehet javítani.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!