Umabel, A Barátság Angyala

157 1 0
                                    

Umabel Isten 61. neve. A Bibliai szentírás az Umabel névről: „Áldott legyen az Úr neve ettől az időtől örökre". Umabel nevének jelentése "Isten Az Összes Név Fölött Áll" (latinul Deus Super Omne Nomen). Ezenkívül ő az Elohimok (zsidó tan), és az Arkangyalok (kereszténység) egyike.

Umabel angyal az affinitás és a barátság isteni angyala. Ő az asztrológia és a pszichika védőangyala. Umabel szent ismereteket hoz az állati, növényi és ásványi királyságokról. Az ő vezetésével fejleszted a mély tudatosságot és a koncentrációt. Umabel ismeri a rezgéseket és a frekvenciákat (akárcsak Galgaliel angyal). Az ő vezetésével többet megtudhatsz azok fontosságáról. Mivel a magasabb frekvenciák fontosak a szellemi fejlődésedben. Umabel ismereteket ad neked az univerzumról és Isten minden teremtéséről. Emellett vezet a titkos tudáshoz és bölcsességhez. Umabel a tanárok védőszentje. Ezért imádkozzatok az ő útmutatásáért, ha kiváló tanárrá akartok válni. Segít hogy könnyebben megtudd osztani tudásod. 

Umabel Angyal és befolyása rád - A január 21 és január 25 közötti napok Umabel őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor személyiséged a barátság angyala befolyásolja. Tehát könnyen barátkozol. És tudod, hogyan kell szórakozni. Ismered a mennyei világot és annak alkotásait. Tiszteletben tartod szabályaikat. Nagyon szeretetteljes ember is vagy. Szerető és érzékeny. De igazán utálod a változásokat. Kerülöd az agresszív és döntőképtelen embereket. Isten nagy türelmet és intuíciót adott neked. Édes, meleg és nagyon kedves ember vagy. És mások szeretnek téged ezek a tulajdonságok miatt. Gyakran tényleg szükséged van elszigeteltségre és magányra. Mert az emberek elveszik a belső békéd. Tehát jobban introvertált vagy mint a barátaid. De az őrangyalod sosem hagy egyedül, és bölcsességgel, szeretettel áld meg téged.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora