Mitzrael, A Javítás Angyala

143 0 0
                                    

Mitzrael Isten 60. neve. A Bibliai szentírás a Mitzrael névről: "Az Úr minden útján igazságos és szent minden munkájában". Mitzrael nevének jelentése "Isten, Az Elnyomottak Felszabadítója" (latinul Deus Sublevans Opressos). Ezenkívül az Elohimok (zsidó tan), és az Arkangyalok (kereszténység) kórusához tartozik. 

Mitzrael angyal a belső megtérülés isteni angyala. Segít kijavítani és helyesbíteni a saját hibáid. De ez a kötelessége Imamiah és Pahaliah néven ismert angyaloknak is. Megértést hoz a tekintély és az engedelmesség fontosságát illetően. Mitzrael mentális betegségeket is gyógyít. Azt tanítja, hogy javítsd az életed azzal, hogy tudatosabbá válsz. Ő vezetésével meg fogod őrizni az egyensúlyt és a kapcsolatot létezésed különböző szintjei között. Tudást és útmutatást hoz azok számára, akik pszichológiát, neurológiát és még technológiát tanulnak. Az egyszerűség érzetét hozza az életedbe. 

Mitzrael Angyal és befolyása rád - A január 16 és január 20 közötti napok Mitzrael őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Tehát, ha ebben az időszakban születtél, akkor az isteni védelmeződ a kijavítás angyala. Vagyis Isten gyönyörű testtel és lélekkel áldott meg téged. Megérted azt, hogy miért léteznek hibák. A hibák tapasztalatokat hoznak. És tudod, hogyan kell kijavítani a hibáid. A kemény munka fontos a számodra. És nagyon egyszerű célod van ebben az életben. Időt és tevékenységeket fektetsz abba, hogy megtalált felsőbb önmagad. És a harmónia elérése a létezés fizikai, szellemi, érzelmi és mentális tervei között.  

Tele vagy bölcsességgel. Ennek eredményeként boldog és örömteli életet fogsz elérni. Az összegyűjtött bölcsességgel eléred a szellemi világot, ami még több tudást nyújt neked. A saját lelkedről és karmádról. Imádsz másoknak segíteni. És tudod, hogy ez a cselekmény törli a karmádat. Tehát nem fogsz újjászületni a Földön ugyanazzal a karmával. Óriási lelki ismereteid vonzzák mások társaságát. Szereted Istent. Ezért látod az isteni fényét mindenen körülötted. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora