Daniel, Az Ékesszólás Angyala

208 0 0
                                    

Daniel Isten 50. neve. A Bibliai szentírás a Daniel névről: ,,Az Úr mindenkihez jó; együttérzésben részesíti mindazt, amit készített". Daniel nevének jelentése "Isten, Az Irgalmas Bíró" (latinul Dues Iduex Misericors). Ezenkívül az Elohimok (zsidó tan) és a Fejedelemségek (keresztények) egyike.

Daniel angyal az ékesszólás isteni angyala. Javítja a kommunikációs készségeidet és inspirációt hoz (éppúgy, mint Anauel angyal). Harmóniával, szépséggel és jósággal tölt be téged. Daniel a hangszórók és vezetők őre. Ezért segít neked a fontos közleményeiddel. Segít a könnyebb kifejezésben is. Segít abban, hogy elmondod valakinek az igazságot anélkül, hogy megbántanád őket. Daniel arra inspirál, hogy mindig mond el az igazat.

Ez a gyönyörű angyal segít a döntéshozatalban. És abban is, hogy különböző helyzeteket különböző szempontból lás. Daniel előadókat, zenészeket, énekeseket és művészeket vezet. Védi a kifejezésed minden művészi módját. 

Daniel Angyal és befolyása rád - A november 28 és december 2 közötti napok Daniel Őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az isteni védelmeződ az ékesszólás angyala. Tehát nagyon kedves ember vagy, aki tele van irgalommal. Tudod, hogy fontos az irgalom. De ami a legfontosabb: tudod, hogy mások irgalmasságának megmutatása érdekében először neked kell irgalmasságot mutatnod. Őrangyalod Isten irgalmasságát hozza az életedbe.

Mennyei őröd mindig véd téged. És inspirálj téged arra, hogy kiváló hangszóróvá válj. Tehát mindig tudod, hogy mit mondj, és hogy hogyan fejezd ki érzelmeid és érzéseid. Ezért remek inspirációvá válhatsz mások számára. Összegezve: célod van ebben az életben. Tanítsd meg másoknak a kifejezés legjobb módjait. Nemcsak beszéd, hanem a művészet révén is. Tehát a képességeid nagyszerű művésszé tesznek téged, vagyis minden érzelmed könnyen kifejezed a művészetedben. Szeretsz minden gyönyörűt. És mindig megőrzöd a harmóniát az életedben és az érzelmeidben. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora