Nith-Haiah Isten 25. neve. A Bibliai szentírás a Nith-Haiah névről: „Dicsérlek téged, Uram, teljes szívemmel, megmutatom minden csodálatos munkádat". Neve jelentése "A Nagylelkű Isten" (latinul Deus Largitor). Ezenkívül ő az egyik Uralom.
Nith-Haiah angyal a bölcsesség és a mágia angyala. Szeretetet és tudást hoz. Megtanít a spirituális erők használatára és megértésére. Nith-Haiah őrangyal emellett Kabbalista és metafizikai ismeretekkel rendelkezik. Segítségével bármit megszerezhetsz. Hatalmas mennyiségű tudással rendelkezik az időről és a teremtés folyamatáról. Nith-Haiah jó szövetségese az álmok dekódolásához. Megmutatja nekünk a látomások és álmok jelentését. Ez a gyönyörű angyal békével tölt be minket. Valamint tisztelettel és a béke iránti szeretettel. Útmutatásával értékelni fogod a csendet és a magány pillanatait.
Nith-Haiah hatalmas ismeretekkel rendelkezik a fehér mágiáról. Ez a mágia csak mások jóléte érdekében használható. Ezért a mágia angyala eljuttatja a szükséges ismereteket, hogy másoknak segíts a fehér mágiával. De rítusokat is tanít neked, és megvéd téged a fehér mágia minden rituáléján. De ez a felelősség Zuriel angyalhoz, a varázslat angyalához is tartozik.
Nith-Haiah Angyal és befolyása rád - A július 23 és július 27 közötti napok Nith-Haiah őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az őröd a mágia és a bölcsesség angyala. Tehát, mindig megtartod az egyensúlyt az életedben. Az egyensúly iránti tiszteleted miatt megtanulod, hogy hogyan lehetsz türelmes és önellenőrző. Te nagyon kedves ember vagy. Ezért másoknak és az ellenségeidnek is csak jót kívánsz. Nith-Haiah (a szerelem angyala) rád gyakorolt hatása miatt neked nagyon nehéz gyűlölni valakit. Nith-Haiah őrangyal befolyásol annak felismerésérében, hogy nincs korlátod. Ezért bármit meg fogsz tenni, amit kívánsz.
Nith-Haiah nagy szellemi képességekkel adományoz meg téged. Mint például az intuíció és más pszichés képességek. De szintén nagyon lenyűgöznek a gonosz erők. Tehát a jóságot és a szeretetet használod arra, hogy legyőzd őket. Idővel képes leszel tanulni néhány erős imát. Ezek az imák összehívják az elemeket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!