Ophaniel őrangyal, más néven a hold és a csillagok védőszentje. Neve jelentései a "Fény Kereke", és az "Egész Létezés Uralkodó Fénye". Ophaniel őrangyal egy Kerub, és ő az Ophanimok vagy a Trónok uralkodója. Más nevei: Ofaniel, Ofan, Ophan, Opanniel, Ofniel és Yahriel.
Ophaniel őrangyal a Hold isteni angyala. Fő feladata az isteni fény elterjesztése Isten minden teremtményéhez. Ophaniel biztosítja, hogy minden kozmikus tárgy tükrözze a ragyogó isteni fényt. Ő a Mennyei irattár őre.
Ophaniel végrehajtja a hatalmak isteni parancsát. Gyakran keverik Sandalphon angyallal. Enoch próféta leírja őt az Énokosz könyvében. 16 arca van, mindegyik oldalon négy, és mindegyik oldalán 100 szárnya van. 8766 szeme van, ami összhangban van az órák számaival egy évben, ezért mindegyik oldalon 2,191 szeme van. Szemeiben villámlások villannak, és senki se nézhet a szemeibe. A megjelenése nem az egyetlen lenyűgöző dolog. Magassága szintén elképzelhetetlen. A lábától a fejéhez való eljutáshoz 2500 éves utazás szükséges, ahogy Enoch leírta.
Ophaniel a november hónap védőszentje, ezért a novemberben született emberek könnyen kapcsolatba léphetnek a Hold angyalával. Ophaniel az apályok és áramlások uralkodója, és gyógyítja a holdvakságot.
Ennek a gyönyörű angyalnak a színe ezüst, világoskék tónusokkal. Ezt a színt használhatod az oltárán. Használhatsz édes illatokat is, mint például a kókuszdió illata, vagy gyógynövények, mint a lóhere. Az oltárodnak kristályokra is szüksége van. Ophaniel kristálya a gyöngy.
Imádkozz Ophaniel útmutatásáért, ha változásra van szükséged az életedben. Segít abban, ha hiányzik a lelkesedés és a remény. Ezenkívül motivációval és reménnyel tölt meg a változás iránt. Segít a nehéz döntéseknél is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!