Iezalel Isten 13. neve. A Bibliai szentírás a Iezalel névről: „Örülj az Úrnak, az egész földnek: hangos hangot adj, örülj, és dicséretet énekelj". Neve jelentése "Isten, Ki Mindenek Felett Énekel" (latinul Deus Super Omnia Decantabils). Ő egyike a Keruboknak.
Iezalel a hűség, a megbékélés és az affinitás angyala. Megkönnyíti a tanulást és jó memóriát biztosít. Imádkozhatsz érte, ha jó barátságra vagy összejövetelre van szükséged. Iezalel hű az isteni alapelvekhez. Életet ad az egységnek és az uniónak. Imádkozz a segítségéért, amikor egy találkozót szervezel. Yezalel és a hűség a férfiasság és a nőiesség komplementaritása és egyensúlya. Rendet és harmóniát hoz.
Iezalel akkor válaszol imáidra, amikor hűtlenséget, rabszolgaságot vagy szenvedélyt érzel. Segíthet olyan helyzetekben, mint a házastársi nehézségek, különválás, tudatlanság vagy tévedés. Yezalel megnyithatja a korlátozott elmét, és gyógyíthat olyan problémákat, mint a hajlam arra, hogy ne tanuljunk a tapasztalatok tanulságaiból. Hívd őt imáidban, ha távolodsz a szeretettől, vagy ha hazugságok és csalások vesznek körül. Megtaníthatja, hogy hogyan tanuld meg és alakítsd át a negatívumot magadban vagy egy bizonyos helyzetben.
Iezalel Angyal és befolyása rád - A május 21 és május 25 közötti napok Iezalel őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor a hűség angyala befolyásolja életed. Összefoglalva: nagyon intelligens vagy, erős memóriával. Ezért logikus módon érted a körülötte lévő dolgokat. De megérted a láthatatlan, spirituális világot is. Másokkal fenntartott kapcsolataid során a hűség a legfontosabb dolog, amit felajánlasz és elvársz. A családod nagyon fontos számodra, és harmóniában tartod. Szeretsz olyan intézményeknél dolgozni, amelyek a rászoruló családok védelmére készültek. Ezenkívül mindig pontosan elfogadod az életed. Panaszok vagy sajnálat nélkül. Őrangyalod hűséges barátokat hoz feléd. De a fő célod ebben az életben a tökéletes szellemi harmónia megtalálása.
Iezalel angyal akkor is segít, ha nem az ő befolyásos időszakában születtél. Az egyetlen amit mondanod kell egy ima. Hűséges barátokkal fog téged körülvenni. És harmóniát, egységet és hűséget hoz a családodba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!