Angyal Hierarchia

193 6 0
                                    

Először is, az Angyal Hierarchia nagyon összetett és három Szférát tartalmaz. Minden Szféra tartalmaz három angyali kategóriát. Az Első Szféra Istenhez áll a legközelebb, míg a Harmadik Szféra hozzánk. Isten azért teremtette ezeket az Mennyei Lényeket, hogy segítsenek neki a világ megteremtésében és irányításában. Az angyalok mindegyikének megvannak a maga tulajdonságai és felelősségei. Az Angyal Hierarchia tiszta és gyönyörű.

Első Szféra (Az Istenhez legközelebb álló Szféra) - Szeráfok: A "szeráf" szó jelentése "az égő". Izsák, a Mennybe látogató próféta mindenféle angyalt látott. Úgy írta le a Szeráfokat, mint hat szárnnyal rendelkező Mennyei Lények, melyek fénnyel voltak beborítva. Két szárnyukat arra használták, hogy eltakarják szemeiket. Másik két szárnyukkal lábukat takarták el. A fennmaradó két szárnyat pedig repülésre használták. Ők maguk Isten gondozói. Folyamatosan tisztelik és dicsőítik, dicsérik Istent.

Kerubok: Ők Isten trónja és az Édenkert őrzői. Négy arcú Mennyei Lényekként vannak leírva (ember, ökör, oroszlán és sas). Négy szárnnyal rendelkeznek, s mindegyiket szemek borítják. Oroszlán testük és ökör lábuk van. Ezeket a furcsa kinézetű Mennyei Lényeket Ezekiel írta le ilyen részletességgel. Úgy  gondolják, hogy az elbukott angyal egykoron Kerub volt.

Trónok: Ők azon Mennyei Lények, kiknek felelősségeik az igazságossággal és tekintéllyel kapcsolatosak.Ők Isten Trónjának a gondozói. Ezért a Trónok Isten igazságosságának és bírói hatalmának védnökei. A trónok az Ophanimok-hoz (zsidókhoz) kapcsolódnak. Úgy néznek ki, mint egy kerék egy kerékben. A kerekek abroncsai több száz szemmel voltak beborítva. Dániel egyik látomásában is megjelentek. 

Második Szféra (Minden alkotás kormányzói) - Uralmal (Dominions): Ők más angyalok kormányzói. Feladatuk az alacsonyabb angyalok kötelességeinek szabályozása. Ezért gyakran Lordoknak vagy Uradalomnak nevezik őket. Úgy gondolják, hogy úgy néznek ki, mint a gyönyörű emberek egy pár szárnnyal, kik isteni fénnyel vannak beborítva. Az egyetlen dolog mely megkülönbözteti őket az egyszerű angyaloktól a fénygömbök, amelyek a jogaruk vagy kardjuk tetején jelenik meg.

Erények (Virtues): Ők a csodák megalkotói, és ők a legerősebb Mennyei Lények is. Rendelkeznek azzal az Isteni Erővel, amellyel bármilyen csodát létre tudnak hozni a világban. Ezért képesek meggyógyítani bármilyen betegséget és megjósolni a jövőnket. Ezek a teremtések az Angyal Hierarchiából közvetlenül tudnak segíteni nekünk, emberi lényeknek. Türelemmel, bátorsággal, alázattal és erős szellemmel tölthetnek fel bennünket. Segíthetnek nekünk felismerni Isten erejét és hinni szeretetében.

Hatalmak (Powers): Ők az Isteni Harcosok. Feladatuk a gonosz szellemekkel való harc. Ők a Mennyek őrei. A Hatalmak felügyelik a Mennyei lények és a gonosz szellemek minden mozdulatát. Megpróbálják fenntartani Isten Királyságának biztonságát és harmóniáját. Tehát gyönyörű Mennyei lényekként ábrázolják őket, akik páncélt, sisakot, fegyvert és pajzsot viselnek. Ezért ők Isten serege. 

Harmadik Szféra - Fejedelemségek (Principalities): Az Angyal Hierarchia ezen kategóriája közel áll az emberekhez. Ők a nemzetek, embercsoportok, pártok, sőt intézmények uralkodói is. Ők az angyali csoportok uralkodói is. A fejedelemségek felelősek az alacsonyabb angyalcsoportok parancs ellátásáért és díjazásáért. Parancsokat kapnak a felsőbb Szférákban lévő angyaloktól, majd ezeket a parancsokat továbbítják az angyalok alsó kategóriáinak. A fejedelemségek valamiféle hírvivők az Angyal Hierarchia és a Szférák között. Általában emberi formájú Mennyei lényekként vannak ábrázolva, akik koronát viselnek a fejükön, és jogart a kezükben.

Arkangyalok: Ők is főangyalok. Tehát az arkangyalok mindegyikének megvan a maga angyalcsoportja, akiket irányítani és gondozni kell. Ők a legnépszerűbb angyalok, mivel az embereknek ők tűnnek fel a legtöbbször. Az Arkangyalok szintén Isten hírnökei is. Jelen vannak nemcsak a mennyei világban, hanem a fizikai világban is. Egyesek úgy vélik, hogy csak négy arkangyal létezik. Mások hét arkangyalt vesznek figyelembe, sőt kilencet vagy annál is többet. A leggyakoribb arkangyal nevek, akikkel találkozhatunk: Ariel, Azrael, Chamuel, Gabriel, Haniel, Jeremiel, Metatron, Miechael, Raguel, Raphael, Raziel, Sandalphon, Uriel és Zadkiel. 

Angyalok: Az angyalok legalacsonyabb kategóriája képviseli őket. Ők vannak a legjobban jelen és elismertek az életünkben. Őrangyalaink ebbe az angyalrendbe tartoznak. A tetteik szerint kategorizálják őket. Vannak az elemek angyalai, a természet angyalai, az érzések angyalai, az érzelmek angyalai és így tovább. Mindennek, amit valaha is létrehoztak megvan a saját angyala. Tehát ezek az angyalok különböző funkciókkal rendelkeznek, s csak a saját funkciójukhoz rendelkeznek tudással. Tehát nem olyan hatalmasak, mint egy erény. Ők vezetnek minket és védenek meg minket. Az Angyal Hierarchia e kategóriájába tartozók állnak a legközelebb hozzánk.


Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant