Uziel - Szent Vagy Bukott?

138 0 0
                                    

Uziel egyike a vitatott angyalok közül. Leginkább azért, mert szent angyalként és bukottként is megjelenik. Uzziel, Usiel vagy Azareel nevek alatt is megtalálható. Szent vagy bukott státusza attól is függ, hogy melyik névre hivatkozunk.

Uziel - ez a név a Pirke Hechalot-ban jelenik meg. Úgy utal Uzielre, mint a 10 szentségtelen Sephiroth ötödikére. 

Uzziel - nevének jelentése Isten Ereje. A rabbin angelológiában Uzziel az egyik legfontosabb angyal. A Kerubim egyike is. Egyes források azonban Erényként vagy Malachimként említik őt. Uzziel a Malachim nevű angyalkórus vezetője (egyenértékűen az Erényekkel). Uzziel szintén jelen van a Merkaba tanban is, mint az irgalom angyala. És Metatron arkangyal uralkodása alatt állt.

Usiel - szent angyalként jelenik meg Sefer Raziel-ben. A szent szöveg az angyalt egy olyan angyalként írja le, aki Isten trónja előtt áll. De egyike annak a kilenc angyalnak is, akik a négy szél felett uralkodnak. De megjelenik a kabbalista tanban is, mint az egyik elesett angyal vagy a Figyelők/Grigori egyikeként. Az egyik olyan elesett angyal, aki emberi nőkkel hált és Nephilim Óriásokat nemzett.

Uziel - Imádkozni kellene az ő segítségéért? -- Mivel szent és bukott is, azt tanácsolom mindenkinek, hogy ne imádkozzatok e mennyei lény segítségéért. Leginkább azért, mert csak a Sefer Raziel írja le szent angyalként. És nagy annak a valószínűsége, hogy bukott lesz. Tehát, ha a meditáció vagy a pszichés ülésén találkozol ezzel az angyallal, akkor hagyd abba az egész foglalkozást, és imádkozz Michael arkangyal védelméért. Ő megvéd téged a gonosz jelenléttől, és a bukott angyal nem fog eljutni hozzád.  

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora