Veuliah, A Jólét Angyala

117 0 0
                                    

Veuliah Isten 43. neve. A Bibliai szentírás a Veuliah névről: "De hozzád sírtam, Uram, és reggel az imám megakadályozz téged". Nevének jelentése "Isten A Király És Az Uralkodó" (latinul Deus Rex Dominator). Ezen kívül ő a Melachimok egyike (zsidó tan), és a Hatalmak egyike is (kereszténység).

Veuliah angyal a jólét és a bőség isteni angyala. Ezért gazdagságot és pénzügyi bőséget hoz az életedbe. De szellemi jólétet is hoz. Ezért Veuliah gazdagítja tudatod és lelked. És örömmel tölti be az életed. Ez a csodálatos angyal bármit megtermékenyít. És kitölt azzal a tiszta vágyalommal, hogy segíts a rászorulóknak. Veuliah szintén békét is hoz. 

Veuliah azt tanítja, hogy tartsd tiszteletben a pénzt, de ne hagyd, hogy az életed diktálja. Mivel a pénz csak jó vagy rossz felhasználású energia. Ez a gyönyörű angyal kiváló üzletemberré vagy stratégává változtat téged. 

Véd a belső / külső ellenségeidtől. És szembekerít a saját tetteid eredményeivel. Mert learatod amit elvetettél. Veuliah azt tanítja, hogy a jólétet vagy bőséget felelősségteljesen használd. De ez az angyal remek szövetséges a gonosz szokásoktól vagy érzelmektől való megszabaduláshoz. 

Veuliah Angyal és befolyása rád - Az október 24 és október 28 közötti napok Veuliah őrangyala befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az isteni védelmeződ a jólét angyala. Tehát érett és felelősségteljes ember vagy, aki tele van örömmel. Csak egészséges és jó szokásaid vannak. Munkád mindig bőséges és virágzó. Ez hoz hírnevet és nyilvánosságot hoz neked. Biztos vagy benne, hogy a kemény munka és a kreatív ötletek sikert hoznak neked. Az elméd tele van stratégiákkal és újításokkal. 

Nagyon óvatos ember vagy. Ez az őrangyalod befolyásának eredménye. Kerüld a veszélyes akadályokat. És gondosan ellenőrizd az utad. Te egy jó barát vagy. Mert őszinte és önzetlen vagy. Úgy tűnik, hogy az energiaszinted soha nem csökken. Tele vagy önbizalommal. És a jó humorod mosolyt csal mindenki arcára. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora