Manakel Isten 66. neve. A Bibliai szentírás a Manakel névről: „Ne hagyj el, Uram, ó, Istenem, ne légy távol tőlem". Manakel nevének jelentése "A Mindent Tápláló És Őrző Isten" (latinul Deus Omnia Pascens et Lactens). Ő egyike a Keruboknak.
Manakel angyal a jó és a rossz ismerete isteni védelmezője. Stabilitást hoz az életbe. Önbizalommal és harmóniával tölti be az embert. Ezenkívül eltávolítja a félelmeket és a negatív érzelmeket is. Ezért keresztül vezeti az embert ezeken a negatív érzelmeken, és segít megérteni őket. Tehát átalakíthatja őket pozitív formákba.
Manakel segít létrehozni egy csodálatos életet. Jósággal, elgondolkodással és erkölcscsel vezeti az embert. Vezetésével megtalálhatja a valódi potenciálját. Mert a lelki ajándéka mélyen el van temetve a belső énben. Manakel harmóniát hoz a létezés érzelmi, fizikai, mentális és szellemi szintjei között. Segít meglátni a különbséget a jó és a rossz között. Mély kapcsolata van az álmokkal, álmodozásokkal és még az intuícióval is.
Manakel Angyal, és az emberre való befolyása - A február 15 és február 19 közötti napok Manakel angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban született az ember, akkor a személyiségét Manakel befolyásolja. Tehát az ember az egyik legfigyelmesebb és legkedvesebb ember a földön, aki tele van szeretettel és jósággal. Az ember karaktere kedvessége miatt könnyen szerethető. A nehéz helyzetekkel panasz nélkül néz szembe, és soha nem is panaszkodik másoknak. Könnyen megérti a nehézségeket, és azoknak megfelelően cselekedik.
Az ember nagyon makacs is, de soha senkit nem bánt meg makacsságával. Ez a temperamentum tükröződik a harc iránti energiájában, egészen addig, amíg nem nyer az ember, mert soha nem adja fel. Manakel védő szárnyai elvonják az ember minden félelmét, ezért soha nem fél az ismeretlentől, de egyben nagyon óvatos is. Tudja az ember hogyan hallgasson másokra, és hogyan tanuljon mások hibáiból. Az ember nagyon gyengéd, és törődik másokkal, és ezt egyáltalán nem szégyenli.
VOUS LISEZ
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
FantastiqueEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!