A december egy különleges hónap. Tele van szeretettel, megbocsátással, együttérzéssel és boldogsággal. Ha ebben az időszakban születtél, akkor a decemberi hét őrangyal egyike befolyásolja az életed és személyiséged.
Daniel - November 28-tól december 2-ig. Isten 50. neve. Neve jelentése "Isten, Az Irgalmas Bíró". Tehát Daniel az ékesszólás angyala. Kapcsolatban áll a kommunikációval és az inspirációval. Segíthet, ha nehézségekbe ütközöl abban, hogy megértesd magad. Daniel arra is ösztönöz minket, hogy mindig mondjunk igazat.
Hahasiah - December 3-tól december 7-ig. Isten 51. neve. Neve jelentése "Isten, Az Áthatolhatatlan Titok". Hahasiah az Egyetemes Orvostudomány angyala. Ezért ő egy gyógyító. Felfedi neked a betegséged gyökerét. Minden betegséget meg tud gyógyítani. Mert ő rendelkezik Isten valódi gyógyító erejével.
Imamiah - December 8-tól december 12-ig. Isten 52. neve. Neve jelentése "Isten, Ki A Sötétben Rejtőzik". Tehát Imamiah a hibák angyala. Engedélyezi azt, hogy lásd a hibáid. De azt is megmutatja nekünk, hogyan lehet helyrehozni őket. Ezért bűnhődünk és megfizetünk hibáinkért és karmáinkért. Imamiah bátorságot, erőt és lendületet is hoz.
Nanael - December 13-tól december 16-ig. Isten 53. neve. Neve jelentése "Az Isten, Ki Lealázza A Büszkeséget". Nanael a szellemi kommunikáció angyala. Ezért ösztönöz téged a szellemi növekedésre. Nanael vezetésével megismerheted a szellemi világot. És az angyalokkal és más szellemi lényekkel való kommunikációt is.
Nithael - December 17-től december 21-ig. Isten 54. neve. Neve jelentése "Isten, A Mennyek Királya". De ő semmilyen faj uralkodója. Ezért ő az örök ifjúság angyala. Birtokában van a fiatalítás ismerete. És felébreszti a gyermeket benned. Energiával, szépséggel és ifjúsággal tölt fel. Nithael emellett kijavítja a gyermekkori érzelmi sebeket.
Mebahiah - December 22-től december 26-ig. Isten 55. neve. Neve jelentése "Az Örök Isten". Mebahiah a szellemi tudatosság angyala. Az ő vezetésével ismereteket szerzel. A környezeted is könnyen megérted. Ezért megérted a nehéz helyzeteket és azok leckéit.
Poyel - December 27-től december 31-ig. Isten 56. neve. Neve jelentése "Isten, A Minden Támogatója". Ezért Poyel a támogatás és a vagyon angyala. Szerencsét és bőséget hoz. De nehéz helyzetben is támogatást nyújt. Poyel reménnyel, pozitív gondolatokkal és optimizmussal tölt be.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!