Asmodel őrangyal - a Bika állatöv jel alatt születettek védelmezőjeként is ismert. Asmodel a türelem angyala. Türelmet hoz az embernek a kétségbeesett helyzetekben. Meg kell említenem, hogy Asmodel nem Asmodeus! Sokan összekeverik ezt a két mennyei lényt.
Asmodel őrangyal az április hónap kormányzója. Ő az őrangyala azoknak, akik a Bika állatöv alatt születtek. Türelmet hoz az ember életébe. Asmodel türelemmel és belső békével tölt be. A vezetésével türelmesen és nyugodtan tud az ember szembenézni a bonyolult helyzetekkel. Segít hogy óvatosan élje az életét, és hogy hagyjon időt a tervei kidolgozására. Asmodel megmutatja, hogy a türelem hogyan válik erővé. Az idő amint az ember várakozással tölt, tanulással is tölthetné. És miközben az egyik terv folyamatban van, addig gondolkodhat a másik lépésen.
Ez a gyönyörű angyal azt tanítja, hogyan legyen nyugodt az ember idegesítő helyzetekben. Hogy a bosszúságokat nyugodtan lehessen kezelni. Ha az ember türelmet mutat kis helyzetekben, akkor nagyobb és bonyolultabb helyzetekben is nyugodt tud maradni.
Asmodel őrangyal tartja a Kozmikus Szeretet. Ő elhozza az isteni feltétel nélküli szeretetet. És szeretettel tölt be Isten minden teremtménye iránt. Együttérzéssel, kedvességgel és örömmel tölt be.
A türelem angyala rejtélyes élményeket is hoz az ember életébe, és az univerzum szent ismeretét is. Közelebb viszi az embert a szellemi világhoz. Szellemi bölcsességet hoz, és nagy kíváncsiságot más világok iránt. Szellemi kaland iránti szomjúsággal tölt meg. Ösztönzi az embert hogy próbálja ki a spirituális tanfolyamokat és gyakorlatokat, és közelebb viszi az ezotériához.
Asmodel fizikai leírással rendelkezik. Richard Webster Asmodelt egy nyugodt embernek írja le, aki sötétzöld és türkiz palástokat visel, és pergamentekercseket olvas.
YOU ARE READING
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!