Ye Zhen'in babası işe yaramaz bir ikinci nesil oğuldu. Ye ailesinin serveti ona geçtiğinde, tamamen boşa harcıyordu. Bencildi ve kumar oynamayı severdi.
Yaşlı Usta Lu, Ye Qing torunuyla evlenirse Ye ailesinin borçlu şirketine yardım edeceğine söz verdikten sonra, Ye ailesi, Ye Zhen'in ablası Ye Qing'i çekinceleri olmadan evlenmeye hazırlandı.
Ancak, Ye Qing zaten erkek başrole derinden aşık olmuştu. Ailesinin onun için yaptığı anlaşmayı duyduğunda, kararlı bir şekilde erkek başrolü alıp kaçtı. Zengin bir ailenin kızı olarak hayatını, kusursuz bir bütünlüğe sahip fakir bir genç adamla zorlu bir hayat yaşamak için terk etti.
Ablası gitmiş olmasına rağmen, küçük kız kardeş hala buradaydı. Her neyse, bu kız kardeşler aynı görünüyorlardı, Lu ailesinin üyeleri bir yana, ebeveynleri bile onları ayırt edemiyordu. Ve böylece, Ye ailesi, Ye Zhen ile hiç çekinmeden evlendirdi.
romana göç eden Ye Zhen'in komada bir kişiyle evli olduğu için bir sorunu yoktu. Ancak, Lu Beichuan bilincini kaybettikten bir yıl sonra, yani bundan bir ay sonra uyanacaktı.
Belki de komadaki bir kişi olarak bir yıl deneyimlediği içindi. Romanda, Lu Beichuan uyandıktan sonra kişiliği büyük ölçüde değişti. Akıl almaz yöntemlerle insanlarla muhatap oldu. Karısına saygısızca davrandı. Kaderin işleyişi altında, sonunda Ye Zhen'in sıcak ve cömert ablasıyla tanıştı ve Ye kız kardeşlerin yer değiştirdiğini öğrendi.
Lu Beichuan, vasat küçük kız kardeşini yetenekli ve becerikli ablasıyla karşılaştırdığında, kendini aldatılmış hissetti. Ve Lu Beichuan, başrolün erkek kardeşinin üvey kardeşi olduğunu öğrendiğinde - babaları aynı ama anneleri farklıydı - gücü ve düşmanının karısını ele geçirmeye çalışmak için kötü adam yoluna girdi.
Tabii ki, ablasının yerine geçen Ye Zhen, Lu Beichuan gerçeği öğrendiğinde doğal olarak iyi günleri kalmamıştı. Kötü adam, hayal kırıklıklarını ve kızgınlığını ortaya çıkarmak için onu ablasının yerine kullandı.
Yıllar boyunca biriken kırgınlık nedeniyle, Ye Zhen, Lu Beichuan'ın karısı olarak statüsünü ablasının önünde defalarca gösterdi. Daha sonra Lu Beichuan'ın oğlunu doğurdu. Tabii oğul böyle bir ortamda büyüdüğü için ahlakı pek iyi değildi. Baba ve oğul, birçok aldatıcı, uğursuz ve kurnaz planlar yapmak için bir araya geldi. Yüksek zekaları sadece suç işlemek için kullanıldı. Uzun süre erkek başrole eziyet ederek kendilerini eğlendirdiler.
Ancak, bir kötü adamın kaderinden kaçınılamazdı ve aile sonunda eylemlerinin sonuçlarına katlandı. Kötü adam, erkek başrolün elinde ezici bir yenilgiye uğradıktan sonra, kötü adamın karısı olan Ye Zhen, doğal olarak kanunun takibinden kaçamayacaktı. Hayatının geri kalanını hapiste geçirdi.
Romanın Ye Zhen'i Ye Zhen'di ve kendisiydi. Onlar iki farklı insandı. Lu Beichuan'ın karısı olmasına rağmen, şu anda komadaydı. Lu ailesinden bir ay içinde ayrılmanın bir yolunu bulduğu sürece özgür olacaktı. Bundan sonra hayatının geri kalanını mutlu bir şekilde yaşayabilirdi.
O gittikten sonra Ye ailesine ne olacağına gelince, neden umursasın ki?
Yetenekleri varsa, gidip Ye Qing'i bulmalı ve onu geri getirmeliler.
Kapının diğer tarafından vurulması düşüncelerini yarıda kesti.
"Günaydın Bayan Ye." Lu ailesine uzun yıllardır hizmet eden yaşlı bir uşak, kapının hemen dışında saygıyla duruyordu. Küçük bir araba içeri itildi. Arabada Lu Beichuan'ı temizlemek için kullanılan her türlü alet vardı.
Lu ailesinin uzun bir geçmişi vardı. Ataları sadece muazzam bir servet bırakmakla kalmadı, aynı zamanda eski moda ve bilgiçlik kurallarını da geride bıraktılar.
Lu Beichuan'ın karısıydı, bu yüzden her gün uyandığında ilk görevi kocasının vücudunu temizlemekti.
Ye Zhen, uşaktan havluyu aldı ve ılık suyla ıslattı, sonra Lu Beichuan'ı örten yorganı bir kenara itti. Pijamasının üst kısmını çözdü ve kollarını, omuzlarını, karnını ve diğer bölgelerini sildi.
Bu görev her gün yapılmalıydı, ancak Lu ailesi bunu sadece onun yapabileceği konusunda ısrar etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...