97. bölüm

1.4K 98 5
                                    

“Evet, çok konuşmayı ve giyinmeyi sevmediğini gördüm. Hobileri de yok, nasıl. . . ”

"CEO Lu, Ye Zhen'i aramak için Ye Qing'i fırlattı mı?"

"Açık değil mi?! Ye Zhen gerçekten kör şansa sahip!”

"Buna kim karşı çıkıyor? Bayan Lu olmak isteyen çok kişi var.  . Çocukluğundan beri Ye Zhen'in geleceği hakkında iyimserim. O, kaderinde iyi talihin tadını çıkarmak olan biri!”

Ayrıca Ye Qing'e bakan birçok insan vardı.

Bu sözleri duyan Ye Qing, bir buz mahzenine düşüyormuş gibi hissetti.

Uykusuzca dönüp durduğu önceki hayatındaki o günlere dönüyormuş gibi hissediyordu. O zamanlar, neredeyse zihinsel olarak çökmüştü.

Geçmişte Ye Qing'i övmek için kullanılan kelimeler şimdi Ye Zhen'i övmek için kullanılıyordu. Ye Qing'in hayatının ilk yarısında, herkes onun etrafında ay gibi dönmüştü. Ama hayatının ikinci yarısında, hiç de dikkate değer olmayan sıradan bir insan oldu.

Davetliler sohbetin ortasında düğün salonunda melodik bir müzik çalmaya başladı.

Mekanın ana kapıları açıldı. Saf beyaz bir gelinlik giyen ve Peder Ye'nin kolunu tutan Ye Zhen, müzik eşliğinde kapılardan yavaşça yürüdü.

Tüm mekanın ışıkları kısılmıştı. Ama Ye Zhen koridorda yürürken, ışıklar yukarıdan parladı ve onu ve yolu aydınlattı. Gelinliğine gömülü pırlantalar göz kamaştırıcı bir ışık yansıtıyordu.

Herkesin bakışları Ye Zhen'e çevrildi.

Yan tarafta, Ye Qing, Anne Ye'nin elini sıkıca tutuyordu. Başını indirmişti. Bu sahneye bakmaya istekli değildi. Gözleri hafif kırmızıydı.

Ye Qing'in böyle göründüğünü gören Anne Ye kalbinin ağrıdığını hissetti. Büyük kızının elini tutarak onu teselli etmek için elini hafifçe okşadı.

“Qingqing daha iyisini hak ediyor. ”

Ye Qing bir gülümseme topladı. “evet. ”

Evet, daha iyisini hak ediyordu!

O sadece bir Lu Beichuan'dı. Nitelikleriyle Lu Beichuan'dan bile daha seçkin bir adam bulabileceğine inanıyordu!

Görünüşe göre bir anda Ye Zhen sahneye ulaştı. Peder Ye elini Lu Beichuan'ın eline götürdü.

Peder Ye gözyaşlarını sildi. Kızını vermek konusunda çok isteksiz görünüyordu. Sanki birbirlerine büyük sevgi duyan bir baba-kız çiftiymiş gibi Ye Zhen'e sarıldı.

Oturan konuk, oyunculukta son sınıflardandı. Hepsi zımnen iki saat önce damadın gelini terk etmesi ve sonraki gelinin değişmesi olayını unutmuş gibi yaptı. İyi dileklerini iletmek için alkışladılar.

Ye Zhen'in eli Lu Beichuan tarafından sıkıca tutuldu. Yanakları aniden biraz sıcak hissetti ve biraz gergin hissetti. Onu izleyen çok insan vardı. En dikkat çekici olanı, ona bakan Lu Beichuan'dı.

Tören ustası iyi dileklerini ifade etmek için bir dizi söz söyledikten sonra, mikrofon Lu Beichuan'a verildi.

Lu Beichuan mikrofonu alırken sakince Ye Zhen'e baktı. Herkes sessiz kaldı.

Ye Zhen gözlerini kırpıştırdı. Gergin ve endişeli hissettiğini gizlemek için Lu Beichuan'ın bakışlarıyla karşılaştı. Tam onun bir şey yapmasını beklerken, onun önünde bir dizinin üzerine çöktüğünü gördü.

"Hey! Ne yapıyorsun?!" Şaşıran Ye Zhen içgüdüsel olarak geri adım attı.

"Evlenmeden önce söylemem gereken bir şey var. ” Lu Beichuan sadece ona bakmaya devam etti. “Bir yıl önce bir araba kazası nedeniyle komaya girdim. Sen olmasaydın komadan bu kadar çabuk uyanamazdım. Sana bir ömür boyu bakacağıma yemin ettim. “

Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin