88. bölüm

1.4K 95 15
                                    

Hanım Lu'nun keskin sorgulaması ile karşı karşıya , Anne Ye sessiz kaldı.

Anne Ye Bayan'ı anladı. Ama Ye Zhen'i ne zaman görse, Ye Zhen'i doğururken neredeyse öldüğüne dair içgüdüsel bir hatırlatma vardı.

"Ancak, gelecekte Zhenzhen'e haksız muamele edilmeyeceğine inanıyorum. Beichuan'ın Zhenzhen'i gerçekten sevdiğini görebiliyorum. En ufak bir mağduriyet yaşamasına izin vermeyecektir. "

Konuklar hala neler olduğunu tartışıyorlardı. Biri sahneye çıktı. Bir mikrofon tutan konuşmacı herkese gülümsedi ve "Herkesi beklettiğim için üzgünüm. Bay Lu benden özrünü iletmemi ve dönüş yolunda olduğunu herkese bildirmemi istedi. Düğün iki saat sonra devam edecek!"

Herkes bu haberi duyduğunda, kimse ayrılmak için kalkmadı, ancak birçok kişi gizlice spekülasyon yapmaya başladı.

Baş koltuğunda oturan Yaşlı Usta Lu kaşlarını çattı. Lu Beichuan'ın davranışından memnun olmadığı kızgın ifadesinden belliydi.Lu Hanım'a baktı. ve sordu, "Neler oluyor? Oğlunuzun hareketlerini açıklayın!"

Ve böylece, Hanım Lu, kayınpederine, Ye Zhen'in ablasının Lu ailesiyle evlenmedeki yerini almasının ayrıntılarını anlattı.

Yaşlı Usta Lu, Lu Beichuan'ın Lu ailesinin kontrolünü gizlice ele geçirmesine kızgın olmasına rağmen, yaşlılığında kafası karışık olmamıştı. Şu anda, Lu Beichuan ailenin sorumluluğunu üstlenebilecek tek kişiydi. Er ya da geç, aileyi yönetme sorumluluğunu torununa devredecekti.

"Yani, Beichuan'a Ye Zhen'in baktığını mı söylüyorsun?"

Bayan Lu başını salladı.

Yaşlı Usta Lu, "Beichuan'ın minnettarlığı anlayan biri olması iyi bir şey. "

Anne Ye bu sözleri duyduktan sonra panikledi. Şimdi Yaşlı Usta Lu, Ye Zhen'in torunuyla olan evliliğini kabul ettiğine göre, onun Qingqing'ine ne olacaktı?

"Yaşlı Usta Lu, bu doğru değil. O zamanlar Ye Qing'i Beichuan'ın karısı olarak adlandıran sendin. Torununuz nasıl ablayı bir kenara atıp küçük kız kardeşle evlenebilir? Bunu yaparsanız, ailemiz gelecekte halka nasıl yüzümüzü gösterebilir?"

Bayan Lu'nun yüzü, "Lu ailemiz, ekmediğini toplamaya inanmıyor. Aylak bir insan, başka birinin emeğinin meyvelerinden zevk almamalıdır. "

Bu karışık durumu duyduktan sonra Yaşlı Usta Lu derin bir nefes aldı ve ayağa kalktı. "Durumu anlayacak kadar işittim zaten. "

***

Soyunma odasında Ye Qing, güzel bir şekilde gürleyerek ağlıyordu. Tuvalet masasındaki tüm kozmetik ürünlerini yere itmişti. Şişeler yere serilmiş, etrafa saçılmış ve parçalanmıştı. Acı acı ağlarken yüzünü tuvalet masasındaki kollarına yasladı.

Ye Qing'i bu şekilde gören makyaj sanatçısı onu ikna etmeye cesaret edemedi. Makyaj sanatçısı odada oyalandı. Ayrılamazdı ama burada da kalmak istemiyordu.

Neyse ki Peder Ye soyunma odasına koştu ve düğün profesyonellerinin gitmesine izin verildi.

Peder Ye, Ye Qing'in çığlıklarını duydu ve titreyen figürünü arkadan gördü. Kızını böyle görmeye dayanamazdı. "Qingqing, ağlama. "

Ye Qing, Peder Ye'nin sesini duyduğunda, dik oturdu ve ona bakmak için döndü. Gözleri kıpkırmızıydı ve gözlerinden hala yaşlar akıyordu. O kadar acılar içinde ağlıyordu ki, onu gören herkes ona acıyabilirdi.

"Baba ben. . . Halkın içinde yüzümü nasıl göstereceğim?"

Damat sıradan bir aileden geliyorsa, Peder Ye, kesinlikle Lu Beichuan'ın çürük davranışı için yüzüne yumruk atacaktı. Ama damat Lu ailesindendi. Lu ailesi hakkında etrafta dolaşan söylentiler olsa bile, diğer taraf hala Lu ailesiydi.

Aç bir deve hala attan daha büyüktür. Lu ailesi kötü durumda olsa bile, henüz yeni zengin olan Ye ailesinden çok daha güçlü bir konumda.

Peki, Lu ailesini gücendirmeye nasıl cesaret edebilirdi?











Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin