Anne Lu, Lu Beichuan'a baktı. “Beichuan, bugün de evde kalmalısın. Ofise gidemezsin. Qingqing'in deneyebilmesi için gelinliklerin buraya teslim edilmesini emrettim. ”
"Gelinlik?" Ye Zhen'e sordu
"Elbette . Beichuan henüz tamamen iyileşmediğinde, düğünden bahsetmek istemedim. Ama şimdi, Beichuan ayağa bile kalkabiliyor, bu yüzden düğün için bir tarih belirlemeliyiz. Önümüzdeki ayın 10. günü güzel bir gün olacak. Önümüzdeki birkaç gün içinde onlarla düğün meselelerini tartışmak için aileni görmeye gideceğim. ”
Ye Zhen şaşırmıştı. Tam reddetmek isterken Lu Beichuan'ın "Elbiseleri ne zaman teslim edecekler?" diye sorduğunu duydu.
“Saat 10 civarı. ”
“ Lu Beichuan hafifçe başını salladı.
Lu Beichuan'ın planını kabul ettiğini gören Anne Lu rahatladı.
Yan tarafta, Ye Qing bu konuşmayı duyunca üzüldü.
Lu Beichuan'ın kepçeyle çıkardığı pirinç kasesi ve soyduğu haşlanmış yumurta, bunların ikisi de ona ait olmalıydı. Ye Zhen, Lu Beichuan'ın yanında otururken ve herkesin sıcak ilgisinden zevk alırken neden Ye Zhen'in adını kullanıyor ve kenara çekilsin ki?
Dün onun yanında otururken Lu Beichuan'ın ona nasıl soğuk bir kayıtsızlıkla davrandığını düşündüğü anda, kalbinde mantıksız bir kıskançlık ateşi tutuştu ve neredeyse aklını yaktı.
Aceleyle kahvaltıyı bitirdikten sonra Ye Zhen, Ye Qing ile geri dönme fırsatı bulmak istedi. Ancak Lu Anne, bugün daha sonra teslim edilecek olan gelinliklerin tasarımlarına bakmak için onu çekti.
Bunlar özel el yapımı ve özel tasarım gelinliklerdi. İster stil ister malzeme olsun, onlar en iyisiydi. Her elbise muhteşem ve göz kamaştırıcıydı. O kadar çok tasarım vardı ki Ye Zhen'in sabah 10'dan önce onları incelemeyi bitirmesi zordu.
Saat 10:00 civarında gelinlikler teslim edildi. Saf beyaz gelinlikler oturma odasında üst üste dizilirken, Lu Anne memnuniyetle başını salladı.
“Qingqing, gel bak. Hangilerini beğenirsin? Önce bunları deneyelim. ”
Ye Zhen, önüne bu kadar çok muhteşem gelinliğin konacağı bir tarih olacağını ve herhangi birini özgürce giyebileceğini hiç düşünmemişti. Elbiselerin üzerindeki küçük pırlantalara ve elbiselerin ne kadar uzun olduğuna bakarak elbiselerin çok pahalı olduğunu anlayabilirdi.
"Bunlar . . . hepsi iyi. ”
“Denemek için birini seçin. Hiçbirini beğenmediyseniz, buraya daha fazlasını gönderebiliriz. ”
Lu Beichuan bakışlarını elbiselerin üzerinde gezdirdi ve üçüncüyü işaret etti. "Şunu dene. ”
Anne Lu gülümseyerek, "Oğlumun gözleri iyi. ”
Görevi seçilen her elbiseyi odaya getirmek ve Ye Zhen'in gelinliği giymesine yardım etmek olan bir uzman vardı.
Kanepede oturan Ye Qing'in gözleri kızarmıştı. Tırnaklarını avuçlarına gömdü ve gerçek duygularını gizlemek için elinden geleni yaptı.
Şimdi bile, Lu Beichuan ve Ye Zhen'in geçmiş hayatındaki büyük düğününden görüntüleri hala hatırlıyordu.
Düğün medya tarafından büyük bir zevkle konuşulmuştu. Sayısız insan mutlu çifti kıskanmıştı.
Onu anlamadı. Niye ya? Hayatında daha önceki bir noktaya geri dönmüştü ama Ye Zhen'i tekrar gelinlik içinde görmeye zorlanıyordu!
Lu Beichuan'ın karısı, Ye Qing'di. Gelinliği denemesi gereken kişi de o olmalı!
Ye Zhen'in kendisine ait olan gelinlikleri denemeye ne hakkı vardı?!
Kanepede oturan Lu Beichuan da Ye Qing'e baktı. Yüzünde bir sıkıntı belirtisi vardı.
Bu son birkaç günlük etkileşimden sonra, Ye Zhen'in aynı ablasına kesinlikle hiçbir ilgisi olmadığını söyleyebilirdi. Aslında, onu baştan çıkarma girişimleri ve planlarından dolayı ona karşı giderek artan bir hoşnutsuzluk ve tiksinti hissediyordu.
Bu küstah kadından ne kadar çabuk kurtulursa o kadar iyiydi. Onun burada daha fazla kalmasını ve daha fazla belaya neden olmasını istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...