Gerçekten utanmaz!
Wu Yanzhu adıyla utanmadan övünen bu genç adam dostane bir şekilde elini Ye Zhen'e uzattı.
Bu genç adam, zenginlerin içinde doğmuş biri gıbı açık tenli ve ince ellerine sahipti. Ellerinin eklemleri belirgindi. Lu Beichuan'ın güçlü ve damarlı görünen ellerine hiç benzemiyorlardı. Lu Shaoyan'ın elleri, arkalarında en ufak bir güç belirtisi olmadan tembelce uzanmıştı.
Ancak, becerilerini nasıl gizleyeceğini bilen insanlar genellikle en ürkütücü kişilerdi.
Lu Shaoyan'ın annesi, Yaşlı Usta Lu'nun üçüncü karısı, Yaşlı Usta Lu'dan yirmi yaş küçüktü. Uzaklara gitmeden ve bu kıyı kentine asla adım atmadan önce sadece on yıl onunla birlikteydi.
Romanda Lu Shaoyan, annesinin tüm güzelliğinin hepsını bir şekilde miras almıştı. Tam olarak saldırganlık potansiyeli göstermeyen görünüşü yüzünden Yaşlı Usta Lu'nun ona değer vermesine ve ona tapmasına neden oldu.
Lu Shaoyan'ın pek hobisi yoktu. Diğer zengin ikinci nesil genç ustalar gibi o da sokak yarışlarını, içki içmeyi ve kulüplerde takılmayı severdi. Uygun görevlere katılmadı, ancak arkadaşlarına çok sadık ve onlara karşı cömertti. On yıldan fazla bir süre sonra, zengin ebeveynlerin hedonist*-hazcılık yanı zevkıne düşkün- oğlu olarak ıyıce ünlendı. -şero dskfjlnsf-
Yaşlı Usta Lu, en küçük oğlunu severdi. Oğlu hedonist bir yaşam tarzı yaşamak istiyorsa, bırakın yaşasın. Her neyse, Lu'lar Lu Shaoyan'ın yaşam tarzını destekleyecek kadar zengindi.
Lu Shaoyan'ın bu tür bir karaktere ve kolay huylu bir mizaca sahip olmasıyla, şu anda hapiste olan Lu Shaoren bile onu asla ciddiye almadı ve aileyi miras almak için olası bir rakip olarak eledi.
Lu Beichuan'ın bahsettiği kaçırma olayına gelince, Ye Zhen'in bundan haberi yoktu. Ne de olsa romanda bu konuya değinilmemiştir.
Kendine doğru uzanan açık tenli ellere bakan Ye Zhen gülümsedi ve o elleri tuttu. "Merhaba, ben Ye Zhen. "
"Tao zhi yao yao. Qi ye zhen zhen. Ye Zhen iyi bir isim!"
Bir süreliğine Yaşlı Usta Lu, belirli klasik kitapları okuduğundan emin olmak için Lu Shaoyan'ı yanında tuttu. Lu Shaoyan birkaç yıldır yurt dışında yaşamış olmasına rağmen, bu klasik kitaplardan edindiği bilgiler kemiklerine işlemişti ve ağzından deyimler ve şiirler dökme alışkanlığı edinmişti.
"Peki amca bu şiirin ne anlama geldiğini biliyor mu?"
(öhm: Tao zhi yao yao. Qi ye zhen zhen. Bunlar, bir gelini erdemlerinden ötürü öven ve ailesine mutluluk getireceğini söyleyen bir şiirden dizelerdir.)
Lu Shaoyan kaşını hafifçe çattı. O kadar utanmış görünmüyordu. Ye Zhen'in ellerini bıraktı. Yaramaz bir şekilde gülümseyerek, "Küçük Zhenzhen, daha yeni tanıştık. Bana zorbalık yapmamalısın. On yılı aşkın bir süredir yurt dışında yaşıyorum. "
"-.- "Ye Zhen, edebiyattaki kendi gelişiminin oldukça iyi olduğunu gerçekten hissetti.
Bunu söyledikten sonra, Lu Shaoyan sonunda Lu Beichuan'a baktı. Gülümseyerek Lu Beichuan'a sarıldı. "Beichuan, birbirimizi son gördüğümüzden bu yana sadece bir yıl geçti ve o zaman evlendin ve bir çocuğun oldu. Beni tamamen hazırlıksız yakaladın. "
Belki de Lu Shaoyan'ın Lin Zhan'ı yanında getirmiş olması ya da Ye Zhen'in sözlerinin onu daha uyanık yapmasıydı, Lu Beichuan dikkatlice düşündükten sonra bir şeylerin yanlış olduğunu fark etti. Gülümsemesi eskisi kadar geniş değildi. Sarılmaları sona erdikten sonra nötr bir tonda, "Sana bir mesaj gönderdim ama hiç cevap vermedin. "
Lu Shaoyan omuz silkti. "çok meşguldüm ondan. "
Lu Beichuan, hala Lu Shaoyan'ın arkasında duran Lin Zhan'a baktı. "Neden o burda? Onu davet etmedim. "
Lu Shaoyan açıklamadı. Sadece Lu Beichuan'ın omzunu okşadı ve "Size daha sonra açıklayacağım. O benim getirdiğim biri. Amcana bu küçük yüz ifadesini bile vermeyecek misin?"
Lu Beichuan'ın bu konuya açtığında Lu Shaoyan'a yüz vermeye pek istekli olmadığı görülüyordu.
Yan tarafta, yaşlı uşak gülümsedi ve "Yaşlı Usta Lu sizi görmek için uzun zamandır içeride bekliyor. İkinci Üstat, içeri girip onunla sohbet etmelisiniz. "
Sözleri onları garip ruh halinden başarıyla kurtardı.
Grup içeri girerken Ye Zhen, bunca zaman boyunca sessizce Lu Shaoyan'ı takip eden Lin Zhan'a baktı. Kendinin farkında değildi ve ifadesinde hiçbir utanç izi yoktu.
Aslında bu oldukça tuhaftı. Lu Shaoyan, Lu Beichuan'ın romandaki rakibi olmasına rağmen, Lin Zhan'ın müttefiki değildi. Üçünün sadece birimizin yaşayabileceği tavrıyla düşmanca ilişkiler içinde olması gerekir. Neden . . . Lin Zhan ve Lu Shaoyan şimdi birlikte mi çalışıyorlardı?
Lu Beichuan, Ye Zhen'in elini tutuyordu. Ye Zhen'in düşüncelere daldığını görünce elini hafifçe sıktı. Ye Zhen kendine geldi ve karşılık olarak Lu Beichuan'ın elini daha sıkı tuttu.
Çimenlerden geçerken Lu Shaoyan birçok insanla selamlaştı. Onlara çok tanıdık geliyordu.
Ye Zhen ne kadar çok görürse, endişesi o kadar arttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...