72. bölüm

1.5K 111 0
                                    

Yaşlı Usta Lu'nun ifadesi ciddiydi. "O ne kadar cüretkar! Burnumun dibinde nasıl böyle bir şey yapmaya cüret eder!”

“Şirkette iç memnuniyetsizlik var. Lu Shaoren'in geçen yılki kararları sadece şirket için mali kayıplara yol açmakla kalmadı, onun yüzünden şirketin kredibilitesi sorgulandı. Son birkaç gün içinde birkaç bankayla temasa geçtim ve sorumlu kişiler Lu ailesinin şirketiyle iş yapmak istemediklerini söylediler. ”

“Finansal kayıplardan biri, şirket tarafından geliştirilmekte olan gayrimenkul projelerinden kaynaklanmaktadır. Tamamlanmadan bırakıldılar ve bu projelerin finansmanını geri almanın bir yolu yok. ”

Yaşlı Usta Lu'nun yüzünde artan öfkeyi gören Lu Beichuan, başka bir soruşturmanın verilerini verdi.

"Bu nedir?"

“Bunlar, bir yıl önce meydana gelen trafik kazasının soruşturma sonuçları. ”

"Araba kazası?"

Bir yıl önce, Lu Beichuan havaalanına giderken bir araba kazası geçirmişti. O sırada bir soruşturma yapıldı ve sonuçlar bunun sadece sıradan bir araba kazası olduğuydu.

Yaşlı Usta Lu dosyayı açtı. Bunun bir kaza olmadığını açıkça gösteren bir rapor vardı. Her şey bilinçli olarak planlanmıştı.

Lu Beichuan'ı araba kazasına sokan şoföre birisi rüşvet vermişti.

Lu Beichuan'ın o araba kazasında ölmesi gerekiyordu, ama şans eseri hayatta kaldı.

Elindeki rapora bakan Yaşlı Usta Lu daha ağır ve daha ağır nefes aldı. Yüzü kızarmıştı. Kalbindeki öfke patlamak üzereydi.

"O piç kurusu!" Yaşlı Usta Lu elini masaya vurdu. “Vahşi hayvanlar bile çocuklarına zarar vermez. O aslında. . . Küçük bir kâr için oğlunu öldürmeye hazırdı!”

Yaşlı Usta Lu o kadar öfkeliydi ki tüm vücudu titriyordu.

Aklı başında herhangi biri onun Lu Beichuan'a ne kadar değer verdiğini görebilirdi. Lu ailesinin birçok torunu vardı, ancak Lu Beichuan, yeterince iyi olduğunu düşündüğü tek kişiydi. Lu ailesinin işini Lu Beichuan'a devredeceği konusunda rahatlamıştı.

Yaşlı Usta Lu, oğlunun yeteneklerini net bir şekilde anlamıştı. Aile işinin kontrolünü oğlu yerine torununa devrederek aile için doğru olanı yapmıştı. Ailesi için en iyisini yapmaya yönelik özenli çabalarının Lu Shaoren'in gözünde önyargılı bir baskıya dönüşmesini beklemiyordu.

Lu Shaoren en ufak bir yeteneğe sahip olsaydı, Yaşlı Usta Lu ona bunu göstermesi için fırsatlar verirdi. Ama oğlu onu her zaman hayal kırıklığına uğratmıştı ve bu konuda yapabileceği hiçbir şey yoktu.

Gerçeklik, Yaşlı Usta Lu'nun oğlunu doğru yargıladığını kanıtlamıştı. Geçen yıl Lu Beichuan komadayken, Lu ailesinin şirketi Lu Shaoren'i yönetmesi için verilmişti. Lu Shaoren sayısız büyük ve küçük yatırım yapmıştı, ancak pratikte hiçbirinden geri dönüş olmadı. Piyasayı yanlış hesapladı ve çok büyük miktarda para tuvalete atılmıştı. Lu ailesinin güçlü bir temeli olmasaydı, Lu Shaoren'in yönetiminden yalnızca bir yıl sonra geriye yalnızca boş bir kabuk kalırdı.

Lu Beichuan, Yaşlı Usta Lu'ya bir süre önce hazırlanmış bir fincan çay ikram etti. "Sakin ol . ”

Yaşlı Usta Lu bir yudum aldı. Kalbindeki öfke çok fazla sönmüştü. Bunun yerini oğluna karşı ezici bir hayal kırıklığı ve tiksinti aldı.

“Peki, Shaoren tam olarak neden tutuklandı?”

Lu Beichuan doğrudan Yaşlı Usta Lu'nun çamurlu gözlerine baktı. Derin bir sesle, "Tasarlanmış cinayet için. ”

Yaşlı Usta Lu bir an sessiz kaldı. Klasördeki sayfaları çevirdi ve ardından, “Önce bana bundan bahsetmeyi seçebilirdin. Bunun yerine neden kanıtları karakola gönderdin?”

Nedeninin ne olduğu önemli değildi. Lu Shaoren'in oğlunu öldürmeye çalıştığı haberi yayıldığında, bu sadece Lu ailesini utandıracaktı.

Lu Beichuan, onu yasalara aykırı hiçbir şey yapmaması konusunda ciddi şekilde uyaran o parlak sesi düşündü.

“Dede, suç işledi. Yasalara göre cezalandırılan tek haktır. Onu yargılamaya veya cezalandırmaya hakkım yok. ”

Yaşlı Usta Lu, Lu Beichuan'a baktı. Torunu, kınından çıkarılmış keskin, parlak bir kılıç gibiydi. Lu Beichuan'ın harekete geçmeden önce bunu onunla konuşmamasından rahatsız olmasına rağmen, yetiştirdiği bir çocuğun sorumluluğu üstlenebilmesinden ve işleri halletmek için onun katkısına ihtiyaç duymamasından memnundu.








Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin